کد خبر : 1398786 | 08 اسفند 1395 ساعت 11:35 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار از اردوی حریف استقلال

بازگشت الشمرانی مصدوم به ترکیب التعاون

در دومین هفته از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا استقلال باید مقابل حریف سعودی خود قرار بگیرد، تیمی ناشناخته نسبت به تمام قطب های مطرح فوتبال کشور عربستان.

بازگشت الشمرانی مصدوم به ترکیب التعاون 

به گزارش "ورزش سه"، التعاون حریف فرداشب استقلال در حالی اولین تجربه آسیایی خود را پشت سر می گذارد که محرومیت الاتحاد از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر تخلفات رخ داده در چارت مدیریت باشگاه این فرصت را در اختیار باشگاه محبوب شهر دیره قرار داد تا مهمترین چالش تاریخ خود را در گروه اول لیگ قهرمانان آسیا تجربه کند.


این چالش با برتری 1-0 مقابل لوکوموتیو تاشکند آغاز شد تا نگاه ها به التعاون تغییر کند تیمی که برای حضور موفق در اسیا برای اولین بار هزینه گزافی انجام داده است. این تیم که شب گذشته به مسقط رسید فردا در حالی مقابل استقلال به میدان می رود که امیدوار است به دومین برد خود رسیده و صدرنشینی را از چنگ الاهلی امارات درآورد. آخرین اخبار اردوی التعاون که در بین رسانه های سعودی بازتاب داشته به این شرح است.


بازگشت الشمرانی مصدوم


فهد الشمرانی مدافع مصدوم التعاون بعد از این که به جدال هفته اول با لوکوموتیو تاشکند نرسید با تلاش کادر پزشکی در آخرین جلسه تمرینی زیر نظر مرییان به کار با توپ پرداخت تا آمادگی اش برای مصاف با استقلال را به رخ بکشد. مدافعی بلند قامت و باهوش که حضورش در کنار مدافع پرتغالی ساختار تدافعی این تیم را تقویت خواهد کرد.

 

1183382


4 برد در 5 بازی گذشته


التعاون در حالی مقابل استقلال به میدان می رود که نتایج خیلی خوبی در هفته های گذشته کسب کرده و با روحیه بالا راهی مسقط شده است. این تیم در 5 بازی گذشته خود صاحب چهار برد شد تا سرمربی رومانیایی التعاون کاندید مربی برتر ماه شود. تنها شکست التعاون در لیگ عربستان برابر الهلال صدرنشین رقابت ها بود اما در مابقی بازی ها این تیم موفق شد با درخشش ستاره های خارجی خود برنده از زمین خارج شود.


پاداش 10 هزار ریالی برای شکست استقلال


سران التعاون که اکثرا جزو شیوخ ثروتمند و با نفوذ شهر دیره در مرکز عربستان هستند بعد از برد شیرین این تیم برابر لوکوموتیو حسابی دست و دلبازی نشان دادند و با اعطای پاداش های کلان بازیکنان خود را تهییج کردند. سایت اسپورت سعودی در آخرین تصمیم سران التعاون از اختصاص پاداش 10 هزار ریالی(10 میلیون تومانی) به هر یک از بازیکنان این تیم برای شکست استقلال خبر داد که باعث بالا رفتن روحیه اعضای این تیم شده است.

 

1183380


التعاون با 1-4-1-4 به میدان می رود


حریف سعودی استقلال با نظر کنستانتین گالسا در این فصل از رقابت ها با چیدمان 1-4-1-4 به میدان رفته و در بازی هفته قبل برابر لوکوموتیو تاشکند با همین تاکتیک موفق شد به برتری شیرین برسد. روزنامه عربستانی با بیان این که در تدابیر تاکتیکی سرمربی التعاون نقش ستاره سوریه ای و شماره 10 کاملا مشهود است از جهاد الحسین به عنوان کلیدی ترین بازیکن این تیم در مصاف با استقلال نام بردند و مدعی شدند او می تواند همچون اورتون ریبریو ستاره برزیلی الاهلی امارات حسابی بازیکنان استقلال را آزار دهد.

دیدگاه‌ها