کد خبر : 1398793 | 08 اسفند 1395 ساعت 11:55 | 16.7K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی التعاون در کنفرانس مطبوعاتی

گالسا: استقلال روی توپ‌های هوایی قوی است

سرمربی التعاون در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی از استقلال به عنوان قدرت اول این گروه نام برد و مدعی شد شاگردانش فردا برای شکست این تیم به میدان می روند.

گالسا: استقلال روی توپ‌های هوایی قوی است

به گزارش "ورزش سه"، کنستانتین گالسا سرمربی 41 ساله رومانیایی التعاون در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مصاف با استقلال مدعی شد شاگردانش دنبال ادامه جاه طلبی های خود در آسیا هستند و تنها برای کسب برد به میدان می روند.

 

جنگ اصلی در میانه میدان است


بازی سختی پیش رو ما است چون مقابل تیمی قرار می گیریم که قدرت اول گروه محسوب می شود و سابقه ای درخشان در فوتبال آسیا دارد. به نظرم هر تیمی که بتواند در این 90 دقیقه قدرت خود را در میانه میدان نشان بدهد می تواند شانس اول برد باشد.

 

قدرت استقلال روی توپ های هوایی است


استقلال را به خوبی آنالیز کردیم و می دانیم که روی توپ های هوایی قدرتمند است. آنها تیمی فیزیکی با چاشنی دوندگی بسیار بالا هستند که هم نقاط قوتی دارند هم نقاط ضعفی از همین رو تیم من آماده رویارویی با آنها و تحمیل یک شکست دیگر است.شیوه ای که استقلال در دستور کار دارد در اختیار گرفتن توپ و استفاده از ارسال های بلند است از همین رو در چند روز گذشته با بازیکنان تمریناتی داشتیم که این قدرت را مهار کنیم.

 

1183388


جاه طلبی زیادی در این تورنمنت داریم


التعاون جاه طلبی های زیادی در آسیا دارد به همین خاطر سعی کردم تا قبل از ورود به مسابقات شرایط و بستر مناسبی را فراهم کنم تا بتوانیم قدرت واقعی التعاون را در مقابله با غول های فوتبال قاره به رخ بکشیم. خوشحالم در گام اول توانستیم از سد لوکوموتیو بگذریم و حالا باید ماموریت دوم را نیز به سلامت بگذرانیم. ماموریتی که آسان نیست و دشواری های خاص خود را دارد.چون می دانیم که استقلال از چه قدرت و اعتباری برخوردار است و جزو باشگاه های درجه اول در آسیا محسوب می شود که ملی پوشان زیادی در ترکیبش دارد.

دیدگاه‌ها