کد خبر : 1398815 | 08 اسفند 1395 ساعت 13:31 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

مطمئنا سپاهان تیم بسیار بزرگی است

چپاروف: استقلال قوی‌تر از لوکوموتیو است

مهاجم ازبکستانی سپاهان ادعا می‌کند که استقلال می‌تواند لوکوموتیو را در لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد.

چپاروف: استقلال قوی‌تر از لوکوموتیو است

سرور چپاروف که یک نیم فصل به صورت قرضی به سپاهان رفته و در پایان فصل باید به استقلال برگردد در مورد شرایط تیم جدیدش به "ورزش سه" می‌گوید: واقعیتش را بخواهید من از زمانی که به سپاهان آمده‌ام کاملا متوجه شده‌ام که در چه تیم بزرگی بازی می‌کنم. سپاهان پرافتخارترین تیم ایران است و من هم دوست داشتم بعد از آنکه شرایط حضورم در استقلال فراهم نشد در تیمی بزرگ بازی کنم. الان هم خوشحالم که در خدمت سپاهان هستم. 


او ادامه داد: می‌دانم که هواداران سپاهان اصلا از وضعیت تیمشان راضی نیستند اما من اعتقاد دارم که این تیم با بازیکنان  جوان و با کیفیتی که دارد هم امسال می‌تواند بهتر از این نتیجه بگیرد و هم در سال‌های آینده می‌تواند یکی از مدعیان جدی قهرمانی باشد. 
هافبک سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های استقلال را دنبال می‌کند هم گفت: تا جایی که تمرینات سپاهان اجازه دهد بازی‌های استقلال را می‌بینم. اعتقادم این است که استقلال در بازی برابر الاهلی بدشانسی آورد و می‌توانست با یک امتیاز زمین بازی را ترک کند و من امیدوارم این تیم بتواند التعاون را شکست دهد.


چپاروف در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند لوکوموتیو ازبکستان را شکست دهد هم گفت: تیم های ازبکستانی فیزیکی بازی می‌کنند و این کار را سخت می‌کند اما در مجموع من فکر می‌کنم شرایط استقلال بهتر از این تیم است و آبی‌های تهرانی می‌توانند در تهران لوکوموتیو را شکست دهند.


او در پایان در مورد بازی با ذوب آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر هم گفت: می دانم بازی های دربی در همه دنیا از حساسیت بالایی برخوردار است و البته این را هم می دانم که ذوب آهن تیم با کیفیتی است. امیدوارم بتوانیم با پیروزی برابر ذوب آهن هواداران مان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها