کد خبر : 1398824 | 08 اسفند 1395 ساعت 13:55 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

از کسی گله ای ندارم، فوتبال همین است

خانزاده: هنوز نتوانستم بینی ام را عمل کنم

مدافع مصدوم سیاه جامگان می گوید بعد از خروج از زمین متوجه هیچ چیز نبودم و پس از مدتی فهمیدم نتیجه بازی را واگذار کردیم.

خانزاده: هنوز نتوانستم بینی ام را عمل کنم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خانزاده در رابطه با اوضاع فعلی خود پس از مصدومیت شدید از ناحیه بینی گفت: متاسفانه هنوز نتوانستم بینی خود را عمل کنم و به همین دلیل درد زیادی را تحمل می کنم، پس از مصدومیت در دقایق پایانی بازی در حالت بیهوشی بودم وقتی به بیمارستان رسیدم عکسبرداری کردند و وقتی که پرسیدم چرا عمل نمی کنند و یا جا نمی اندازند گفتند بین سه تا پنج روز باید صبر کنم تا در این زمینه مداوا انجام شود. البته اکنون به تهران آمدم و تصمیم دارم به پزشک دیگری مراجعه کنم چرا که درد بسیاری دارم. 


او درباره این اتفاق گفت: بهرحال فوتبال همین است و نمی توان بازیکنی که ضربه زده را مقصر دانست چرا که فوتبال این مسائل را نیز به دنبال دارد، این گونه برخوردها طبیعی است و ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. 


مدافع سیاه جامگان درباره شکست در دیدار برابر تراکتورسازی پس از خروج وی از زمین گفت: متاسفانه وقتی من برای مداوا از زمین خارج شدم و تیم مان 10 نفره شد ما گل را پذیرفتیم، البته من آن زمان نفهمیدم اما در بیمارستان که از اطرافیان نتیجه بازی را پرسیدم گفتند نتیجه را واگذار کردیم. خیلی ناراحت شدم چرا که همه تلاش خود را کرده بودیم تا در این بازی به برتری برسیم. 


خانزاده در رابطه با حرف و حدیث هایی که حول گل دوم این تیم پیش آمد گفت: متاسفانه نمی دانم چرا بعضی این حرف ها را مطرح می کنند، رضا شربتی از بهترین بازیکنان ما در لیگ بوده و بازی های خوبی نیز به نمایش گذاشته، ای کاش همه این را بدانند بازیکنی که به میدان می رود حاضر است سر خود را روبروی توپ بگذارد اما موفق شود، یک فوتبالیست وقتی بازی می کند از همه چیز خود می گذرد اما به این راحتی، بعضی ها حرف در می آورند، بهرحال فوتبال همین است و هر لحظه ممکن است اشتباهاتی به وجود بیاید اما اینکه هر اشتباهی را به نام خیانت بر زبان بیاوریم نهایت بی انصافی است.

دیدگاه‌ها