کد خبر : 1398835 | 08 اسفند 1395 ساعت 14:22 | 17.5K بازدید | 3 دیدگاه

آخرین وضعیت الوحده قبل از دیدار باپرسپولیس

تیم الوحده امارات بدون محروم و مصدوم به مصاف پرسپولیس می رود، آنها روی حضور تماشاگرانشان به شدت حساب کرده اند.​​​​​​​

آخرین وضعیت الوحده قبل از دیدار باپرسپولیس 

به گزارش"ورزش سه"، تیم پرسپولیس تهران روز سه شنبه باید در ورزشگاه آل نهیان امارات به مصاف تیم الوحده برود. هیات داوری سنگاپوری برای این بازی انتخاب شده‌اند، محمد تاوی به همراه رونی کوه مین و لیم کوک هینگ سه داور اصلی این دیدار هستند. داور چهارم از تایلند، ناظر داوری از سوریه و ناظر بازی از چین از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده است.



جلسه پیش از بازی فردا در هتل روتانا شهر ابوظبی برگزار خواهد شد و پس از آن دو سرمربی و دو بازیکن از هر تیم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می‌کند. بازیکنان تیم الوحده تمرینات خود را به ورزشگاه آل نهیان برگزار کرده و آخرین تمرینشان نیز فردا در این ورزشگاه برگزار می‌شود.



تیم الوحده در این بازی هیچ محروم و یا مصدومی ندارد و اماراتی‌ها از خاویر آگیره سرمربی تیم خود انتظار دارند تا یک شروع دوباره بعد از باخت برابر الریان داشته باشد، دیداری که البته الوحده نمایش خوبی در آن داشت و حداقل یک امتیاز را می‌توانست دشت کند.



تیم الوحده پس از اینکه روز سه شنبه از دوحه به ابوظبی بازگشت، یک روز استراحت کرد و تمرینات خود را از روی پنج شنبه شروع کرده است، آنالیزورهای تیم بازی قبلشان را مورد آنالیز قرار داده‌اند و نکات منفی را به بازیکنان گوشزد کرده‌اند، آن‌ها همچنین بازی تیم پرسپولیس ایران را نیز مورد آنالیز قرار داده‌اند.



عبدالباسط محمد یکی از مدیران بلندپایه تیم الوحده  در این باره گفته است: پرسپولیس یکی از تیم‌های پرقدرت آسیاست و از سرمربی بسیار خوبی سود می‌برد، آنها بازیکنان قدرتمندی دارند و دست یابی به برد برابر آنها سخت است.



وی در ادامه افزود: بسیاری از کارگران حاضر در ابوظبی و مردم عادی به ورزشگاه می‌آیند و مطمئناً ورزشگاه آل نهیان پر خواهد شد. همه بازیکنان با قدرت به این دیدار خواهند رفت تا بتوانند صحبت‌های سرمربی را درون زمین اجرا کنند. ما به دنبال موفقیت در این بازی هستیم تا در بازی بعد برابر الهلال بتوانیم موفق شویم.

دیدگاه‌ها