کد خبر : 1398846 | 08 اسفند 1395 ساعت 14:57 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

الاهلی با پرواز اختصاصی در تاشکند

تیم الاهلی امارات امشب تمرین خود را در زمین باشگاه لوکوموتیوتاشکند برگزار می کند تا برای دیدار حساس فردا آماده شود.​​​​​​​

الاهلی با پرواز اختصاصی در تاشکند 

به گزارش"ورزش سه"، تیم الاهلی امارات که در بازی اول موفق شد استقلال ایران را شکست بدهد، در بازی دوم باید به مصاف تیم لوکوموتیو تاشکند برود. بازیکنان تیم الهلال امروز در زمین تیم ازبکستانی تمرین خواهند کرد و پیش بینی می شود دمای هوا در این تمرین بین 16-17 درجه باشد و بادهای سرد و باران در تمرین امروز الهلالی ها باشد.


تیم الاهلی بعد از پیروزی برابر استقلال تنها 24 ساعت را استراحت کرده و پس از آن بازیکنان به صورت دو نوبتی تمرینات خود را دنبال کرده اند.


سرمربی تیم الاهلی به بازیکنان خود گفته است در نیمه اول حواسشان به شدت روی خط حمله قدرتمند و خطرناک لوکوموتیو باشد، آنها در نیمه اول نباید گلی را دریافت کنند.آنها می خواهند در این بازی دست پر از زمین خارج شوند تا برای دیدار بعد خود در خانه برابر التعاون عربستان همچنان با روحیه باشند.


عبدالمجید حسن مدیر  تیم های پایه الاهلی درباره این بازی گفت: اولین بار است که الاهلی این مقدار آماده است و بازیکنان قادر به تحقق آرمانهای خود هستند، تنها مشکل آنها سردی هواست و اگر بتوانند به مانند بازی با استقلال حاضر شوند؛ مطمئنا از زمین با امتیاز بیرون می آیند.


سرمربی رومانیایی تیم الاهلی نام 20 بازیکن را برای سفر به ازبکستان انتخاب کرده است: ماجد ناصر، سیف یوسف، احمد مبارک، عبدالعزیز هیکل، ولید عباس، سالمین خمیس، محمد سبیل، محمد جابر، ماجد حسن، اسماعیل الحمادی، حبیب الفردان، ایفرتون ریبیرو، خمیس اسماعیل، ولید حسین، سعید احمد، احمد موسى، احمد خلیل، سعید جاسم، ماخیت دیوپ واسامواه جیان.


الاهلی پس از پایان بازی برابر لوکوموتیو با هواپیمای شخصی به دبی می آید تا برای بازی لیگ خود را آماده کند.

دیدگاه‌ها