کد خبر : 1398861 | 08 اسفند 1395 ساعت 15:47 | 11.3K بازدید | 4 دیدگاه

رشد سه برابری تماشاگران سپاهان

با نقل مکان سپاهان از ورزشگاه فولادشهر به نقش جهان تعداد تماشاگران بازی‌های خانگی این تیم رشد 322 درصدی داشته است.​​​​​​​

رشد سه برابری تماشاگران سپاهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  ایمنا، 9 هفته نخست فصل جاری آخرین میزبانی‌های سپاهان در ورزشگاه فولادشهر صورت گرفت و مجموع تماشاگران بازی‌های خانگی این تیم در پنج دیداری که شاگردان ویسی در فولادشهر برابر پدیده، استقلال خوزستان، پیکان، پرسپولیس و سیاه جامگان برگزار کردند 19 هزار و 950 نفر شد.


در هفته یازدهم سپاهان اولین میزبانی لیگ برتری خود در ورزشگاه نقش جهان را برابر فولاد تجربه کرد. صبای قم، استقلال، نفت تهران، نفت آبادان و ماشین سازی دیگر تیم‌هایی بودند که سپاهان در لیگ از آنها پذیرایی کرد و مجموع تماشاگران سپاهان در این دیدارها 65 هزار و 500 نفر اعلام شد.


بدین ترتیب در میزبانی‌های این فصل سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به طور متوسط 3 هزار و 910 تماشاگر حضور داشته‌اند اما این متوسط در میزبانی‌های سپاهان در 6 بازی لیگ برتری ورزشگاه نقش جهان 10 هزار و 916 تماشاگر است که رشدی نزدیک به 280 درصد را نشان می‌دهد.


این در حالی است که سپاهان در این فصل اوضاع خوبی نداشته است و شوق حضور تماشاگران در ورزشگاه جدید به نوعی خنثی شده است. همچنین اگر در این آمار تعداد تماشاگران سه بازی جام حذفی برابر پارس جنوبی جم، سایپا و نفت تهران را لحاظ کنیم به متوسط 12 هزار و 611 نفری در هر بازی می‌رسیم که افزایش 322 درصدی تماشاگران در بازی‌های خانگی نقش جهان را نشان می‌دهد.


سپاهان تا این مقطع از فصل لیگ برتر با 85 هزار و 50 تماشاگر در بازی‌های خانگی بالاتر از تراکتورسازی سومین تیم پرتماشاگر لیگ است.

دیدگاه‌ها