کد خبر : 1398874 | 08 اسفند 1395 ساعت 16:16 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

درخشنده: چیزی از محرومیت مادام‌العمر شیرکوند نشنیده‌ام

کمیته انضباطی سرنوشت‌ساز در انتظار والیبال

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال که این روزها مورد اتهامات زیادی قرار گرفته است می گوید روز دوشنبه باید توضیح بدهند که دست های پشت پرده کجاست؟

کمیته انضباطی سرنوشت‌ساز در انتظار والیبال

به گزارش "ورزش سه"،  سعید درخشنده درمورد برگزاری رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در گفت و گو با سایت هواداری تیم ملی والیبال اظهار داشت: تا قبل از پلی‌آف حساسیت‌ها کمتر بود، اما از زمانی که پلی‌آف به لیگ ما آمده همیشه تنش ایجاد می‌شود و دلیلش هم حساسیت بالای رقابت‌ها است.

 

وی با بیان اینکه در گذشته حتی تیم هشتم توانسته بود تیم اول را حذف کند، افزود: تیم‌های صدرنشین با تیم‌های هشتم و هفتم بازی می‌کنند و چون تیم‌های پایین‌تر چیزی برای از دست دادن ندارند کار حساس‌ می‌شود.

 

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال درخصوص استفاده از سیستم ویدئوچک گفت: امیدوارم بودیم تا ویدئوچک کمک کند تا این حساسیت‌ها به حاشیه کشیده نشود. هنوز فرهنگ پلی‌آف برای ما خوب جا نیافتاده است و لازم است همه کمک کنند تا زیبایی پلی‌آف و والیبال برای همه قابل لمس باشند.

 

درخشنده درخصوص وجود دست‌های پشت پرده، عنوان کرد: کسی که در این خصوص اظهارنظر کرده باید در کمیته انضباطی دست‌های پشت پرده را رو کند. عطار حتماً اطلاعاتی هم دارد. او امسال تازه مربی شده و حتماً مستنداتی برای صحبت‌های خود دارد. به هر حال نماینده‌های وزارت ورزش و رئیس کمیته انضباطی و… هم حاضر خواهند بود و صحبت‌های عطار را بررسی می‌کنند.

 

وی درمورد شایعاتی درخصوص محرومیت مادام‌العمراحسن‌الله شیرکوند از فعالیت در والیبال ایران، تصریح کرد: من از این موضوع هیچ اطلاع و خبری ندارم. روز دوشنبه جلسه کمیته انضباطی برگزار می‌شود و درمورد تمام مسائل حاشیه‌ای این روزهای والیبال تصمیم‌گیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها