کد خبر : 1398882 | 08 اسفند 1395 ساعت 16:30 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیل مطر ، خداداد عزیزی امارات ! (عکس)

اسماعیل مطر روزگاری به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی زیر 20 سال انتخاب شده بود اما اصراربر حضورش در الوحده موقعیت های بسیاری را از او گرفت.

به گزارش"ورزش سه"، پرسپولیس در حالی روز سه شنبه به مصاف تیم الوحده امارات می رود که اسماعیل مطر را می توان ستاره نام آشنای تیم اماراتی دانست.مطر ریز نقش با 167 سانتی متر قد یکی از قدرت های خط حمله تیمش به حساب می آید اما سرگذشت عجیبی داشته، شاید جدا نشدن از تیم محبوبش الوحده فرصت پیشرفت و درخشیدن بیشتر را از او گرفته است.اسماعیل مطر 33 ساله از ابتدای فوتبالش در تیم الوحده حضور داشته و تنها در یک مقطع بسیار کوتاه به عنوان یار کمکی به تیم السد رفته که البته در همان 2 بازی اش برای السد بسیار درخشید.او که از نظر تکنیک و بازی خوانی قابل قیاس با خداداد عزیزی است ،  افتخارات بزرگ فردی و باشگاهی به دست آورده که تعدادی از آنها را مرور می کنیم:


با الوحده 3 بار قهرمان لیگ برتر و 2 بار قهرمان جام حذفی شده، به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی زیر 20 سال در سال 2003 و یک سال به عنوان بهترین بازیکن لیگ امارات انتخاب شده است.


مطر در تیم ملی امارات نیز حضور چشمگیری داشته  و در 114 بازی ملی خود موفق به زدن 36 گل شده است.او همچنین در تیم باشگاهی خود الوحده 238 بازی کرده است، 88 گل زده و 110 پاس گل داده است. او در السد نیز 2 بازی کرد و 1 گل زد و 1 پاس گل داد.


شاید اگر مطر اصرار عجیب روی ماندن در الوحده نداشت و به اروپا می رفت ستاره بسیار پرفروغ تری را شاهد بودیم، روز سه شنبه او در میان خط دفاع محکم پرسپولیس کار سختی را خواهد داشت.

 

 

1183445

 

دیدگاه‌ها