کد خبر : 1398883 | 08 اسفند 1395 ساعت 16:20 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

سامپائولی:

هم امتیاز شدن با رئال، حس خوبی دارد

سرمربی آرژانتینی سویا بعد از پیروزی برابر رئال بتیس گفت که از اینکه تیمش هم‌ امتیاز با رئال مادرید، صدرنشین شده احساس بسیار خوبی دارد.

هم امتیاز شدن با رئال، حس خوبی دارد

به‌ گزارش ‌"ورزش سه"، سویا در ادامه‌  هفته بیست و چهارم لالیگا در خانه رئال بتیس به میدان رفت و یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد. سویا با یک گل از حریفش عقب افتاد اما در نهایت توانست با نتیجه‌ دو بر یک بازی را به سود خود به پایان برساند.

 

 

1183118

 

 

خورخه سامپائولی در نشست خبری بعد از بازی گفت‌:« خوشبختانه به بازی برگشتیم و نه تنها گل تساوی را به ثمر رساندیم بلکه توانستیم گل پیروزی را هم بزنیم و سه امتیاز حساس و شیرین را به دست آوردیم. در نیمه نخست، بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم بسیار خوب بودیم و کنترل توپ و میدان را در دست داشتیم. باید بگویم در کسب این پیروزی بسیار خوش شانس بودیم.»

 

او ادامه‌ داد:« رئال بتیس از بهترین تیم‌های  فصل جاری است. آنها در نیمه نخست ما را بسیار تحت تاثیر قرار دادند. از سوی دیگر شاگردان من هم عالی بودند. ویسنته ایبورا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. او به عنوان یار جایگزین وارد زمین شد ولی توانست گل پیروزی را برای ما به ثمر برساند.

 هم امتیاز با رئال در صدر جدول رده‌بندی هستیم که این عالی است و احساس خوبی به من می‌دهد ولی اگر می‌خواهیم قهرمان شویم، باید بازی به بازی بهتر شویم و بتوانیم پیروزی‌های زیادی را کسب کنیم.»

دیدگاه‌ها