کد خبر : 1398890 | 08 اسفند 1395 ساعت 16:47 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

زنگ خطر برای رئال مادرید در لاسرامیکا

رئال مادرید امشب در ورزشگاه لاسرامیکا(ال مادریگال سابق) دیدار بسیار حساسی مقابل ویارئال پیش رو دارد.

زنگ خطر برای رئال مادرید در لاسرامیکا

به گزارش "ورزش سه"، نگاهی به آمار رئال مادرید در فصل جاری نشان می دهد که تفاوت بزرگی بین بازی های داخل و خارج از خانه این تیم وجود دارد. پس از شکست سه روز پیش در زمین والنسیا، کهکشانی های صدرنشین در حالی که فشار زیادی روی خود حس می کنند، امشب محکوم به کسب سه امتیاز بازی با ویارئال هستند.

این کار ساده ای نیست؛ چرا که ویارئال در ورزشگاه خانگی خود در این فصل تنها دو بار مغلوب شده و تیم هایی چون بارسا، اتلتیکو، سویا و سوسیداد نیز نتوانسته اند این تیم را در لاسرامیکا مغلوب کنند(بارسا با گل دقیقه 90 مسی توانست از شکست فرار کند).

 

 

1183447

 

رئال برای شکست دادن ویارئال باید امشب بیشتر از همیشه تلاش به خرج دهد. کهکشانی ها در فصل جاری لالیگا، در 4 بازی از 10 بازی خارج از خانه خود امتیاز از دست داده اند. برابر والنسیا و سویا مغلوب و برابر لاس پالماس و بارسا نیز با تساوی متوقف شده اند. در سال جدید اگر همه رقابت ها را حساب کنیم، رئال تنها در یک بازی از 5 بازی دور از خانه خود پیروز شده است(برابر اوساسونا).

 

آمار بازی های داخل خانه رئال اما کاملا متفاوت است. از 27 فوریه 2016، دیگر هیچ تیمی نتوانسته رئال را در برنابئو مغلوب کند و در 12 دیدار خانگی این فصل رئال در لالیگا، تنها ایبار و ویارئال توانسته اند یک امتیاز از برنابئو شکار کنند.

دیدگاه‌ها