کد خبر : 1398931 | 08 اسفند 1395 ساعت 18:21 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

کروات‌ها و باقری در اندیشه نبرد بزرگ(عکس)

کادرفنی پرسپولیس برنامه ویژه ای برای کسب امتیاز از سرمربی مکزیکی سرخپوشان در سر دارند و آن را دنبال می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها که بلافاصله بعد از پایان دیدار برابر الهلال با حضور در امارات و برپایی اردو در باشگاه ایرانیان خود را مهیای جدال با الوحده امارات کردند، طبق ادعای بازیکنان شرایط مناسبی را پشت سر گذاشته اند.


کریم باقری به عنوان تنها عضو ایرانی کادرفنی کروات پرسپولیس امروز با توجه به بارندگی در دبی اینگونه خود را از گزند بارش محافظت کرده بود. این در حالی است که پیش از این همیشه او حتی در روزهای سرد زمستانی با پیراهن آستین کوتاه خود تعجب بازیکنان و حاضران در محل تمرین به همراه داشت، اینبار اینچنین خود را پوشانده بود.

 


برانکو ایوانکوویچ نیز که برای آماده سازی و تطبیق با شرایط جوی تیمش اردوی امارات را در نظر گرفته بود، امروز از این تغییرات جوی به شدت متعجب شد و بازیکنان تیمش را برای انجام تمرین مهیا کرد. با این حال مارکو به عنوان بدنساز این تیم بار دیگر نقش اصلی را در آماده سازی سرخپوشان در ابتدای تمرین به عهده گرفت و ایگور پانادیچ که این روزها با دو دروازه بان آماده جزو خوشبخت ترین مربی گلرها محسوب می‌شود اکنون با امیدواری به درخشش و آمادگی علیرضا بیرانوند و رادوشوویچ با خیالی آسوده به جدال برابر الوحده می اندیشد.

 


سرتن چوک نیز با آنالیز مناسب حریف در کنار فرزاد حبیب اللهی این تیم را با آگاهی کامل به مصاف الوحده خواهد فرستاد تا اینگونه کادرفنی سرخپوشان لحظات پر کاری را پیش از بازی مقابل شاگردان خاویر آگیره پشت سر بگذارند. 

 

 

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه - دبی

دیدگاه‌ها