کد خبر : 1398932 | 08 اسفند 1395 ساعت 17:30 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

حکایت دو خبرنگار از آخرین دیدار با رانیری

یان استرینگر و جیسون بورن، دو خبرنگار پوشش دهنده اخبار لسترسیتی در شبکه بی بی سی از آخرین دیدار خود با رانیری و خاطرات افسانه فراموش نشدنی روباه ها سخن گفتند.​​​​​​​

حکایت دو خبرنگار از آخرین دیدار با رانیری

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که کلودو رانیری، سرمربی ایتالیایی لسترسیتی از هدایت این تیم برکنار شد، یان استرینگر و جیسون بورن، دو خبرنگار پوشش دهنده اخبار لستر در بی بی سی، به دیدار سرمربی 65 ساله رفتند که در ادامه، خلاصه ای از این قرار ملاقات را از نظر خواهیم گذراند.

 

کلودیو رانیری؛ مظهر آداب اجتماعی

 

ما در جمعه شب این شانس را داشتیم تا کمتر از 24 ساعت بعد از جدایی وی، زمانی را با سرمربی سابق لستر سپری کنیم. هدف ما از این قرار ملاقات، نه تنها به خاطر طرز رفتار او با رادیو لستر بی بی سی، بلکه به علت رویایی بود که با او به حقیقت پیوست.

 

رانیری لسترسیتی را به راهی غیرقابل باور هدایت کرد و قلب ما نیز همانند بسیاری دیگر، توسط او ربوده شده بود و ما خودمان را موظف به انتقال احساس خودمان به رانیری می دانستیم.

 

خاطرات فصل قبل و آواز خواندن آندره بوچلی در کینگز پاور همیشه در قلب ما می ماند و ما با مرور آن لحظات، اشک از چشمانمان جاری می شود.

 

 

1183083

 

 

اگرچه در ماه های اخیر عملکرد لسترسیتی انتقادآمیز بوده و با توجه به درست یا غلط بودن اخراج رانیری، او همیشه مانند یک افسانه در قلب ما باقی خواهد ماند.

 

بعد از پایان روز کاری جمعه، ما با نامه ای در دست به سمت خانه او حرکت کردیم تا با تفکر "هر چه قرار است بشود"، آن را شخصا به دست کلودیو برسانیم.

 

خوشبختانه خود رانیری درب را باز کرد و بعد از خوش و بشی گرم و دست دادن، ما را به صرف قهوه به منزل خود دعوت کرد. اگر چه می شد حسرت را در چهره او حس کرد، اما رانیری همپنان مثبت اندیش بود و از عشق و علاقه خود به هواداران و تمجید از باشگاه و طرفدارانش صحبت کرد.

 

رانیری با غروری قابل ستایش در مورد خاطرات خود در شهر صحبت کرد و در خانه خود در مورد سپری کردن بهترین کریسمس خود در انگلیس و شهر لستر برای ما سخن گفت. رانیری با پوششی منظم در خانه حاضر بود و زمانی که با او درباره شعارهای هواداران صحبت کردیم خنده بلندی سر داد.

 

 

1183081

 

 

زمانی که خواستیم با وی خداحافظی کنیم، از او برای ساختن بهترین سال تمام ادوار تشکر کردیم اما رانیری به گرمی پاسخ داد: "من از شما تشکر می کنم و من باید ممنون شما باشم".

 

صرف نظر از آنکه قصه رانیری در لسترسیتی چگونه به اتمام رسید، او همیشه یک جنتلمن و افسانه برای ما باقی خواهد ماند.

 

ممنون کلودیو

 

یان و جیسون

دیدگاه‌ها