کد خبر : 1398954 | 08 اسفند 1395 ساعت 19:38 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

سقوط تیم قزوین در انتظار رای کمیته انضباطی

طرح و توسعه الوند قزوین در صورت اعلام رای کمیته انضباطی مبنی بر بازنده بودن‌شان برابر دبیری تبریز به لیگ دسته اول فوتسال سقوط می‌کند.

سقوط تیم قزوین در انتظار رای کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال امروز برگزار شد که طرح و توسعه الوند قزوین، قعرنشین جدول در سالن یادگار امام میزبان شهرداری ساوه بود ولی نتوانست برابر شاگردان محسن حسن‌زاده کاری از پیش ببرد و با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد.


تیم طرح و توسعه با این باخت همچنان 8 امتیازی و در قعر جدول لیگ برتر فوتسال باقی ماند اما با توجه به اینکه فاصله 15 امتیازی با آذرخش بندرعباسِ رده چهاردهمی دارد به نظر می‌رسد سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شده باشد.


نماینده قزوین در هفته بیست و دوم به دلیل اعتراض به رای کمیته انضباطی مبنی بر برنده شدن تیم دانشگاه آزاد در دیدار برابر یاسین قم، به تبریز سفر نکرد و مقابل دبیری قرار نگرفت که به نظر می‌رسد کمیته انضباطی فدراسیون با این کار تیم طرح و توسعه را 3 بر صفر بازنده اعلام کند.


در صورت بازنده اعلام شدن طرح و توسعه الوند در دیدار هفته بیست و دوم مقابل دبیری، تیم قزوین را اکنون باید سقوط کرده به لیگ دسته اول دانست اما در غیر اینصورت نیز آنها نیاز به شگفتی دارند تا لیگ برتری بمانند چراکه باید در دو بازی پیش رو برابر فرش‌آرا و دانشگاه آزاد به برتری برسند و از طرف دیگر آذرخش هر دو مسابقه را بازنده شوند و همچنین کمیته انضباطی بازی‌شان مقابل دبیری را تکرار دهد تا با کسب امتیاز از آن در لیگ برتر بمانند.

دیدگاه‌ها