کد خبر : 1398973 | 08 اسفند 1395 ساعت 20:40 | 44.7K بازدید | 1 دیدگاه

قول می‌دهند اجرا نمی‌کنند!

انگشت اتهام کی‌روش به سوی فدراسیون

تفاوت اصلی مصاحبه جدید سرمربی تیم ملی ایران که خالی از جملات تند و حساب نشده قبلی است، اعتراض او به فدراسیون فوتبال برای برآورده نکردن خواسته های اوست.

انگشت اتهام کی‌روش به سوی فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در مصاحبه امروز با یک رسانه پرتغالی طوری صحبت می کند که مقابل هواداران پرسپولیس قرار نگیرد و در عین حال فدراسیون مسئول عدم انجام برنامه های آماده سازی اش می داند. جمله مشخص او این است: قول می دهند ولی اجرا نمی کنند.


در صحبت های او نکاتی جلب توجه می کند:


*ابتدا اینکه کی روش نسبت به مصاحبه های قبلی با ادبیات مصالحه آمیزتری صحبت کرده است و بیشتر به کمبود امکانات تیم ملی در مسیر رسیدن به جام جهانی تمرکز داشته است. کی روش در قسمتی از صحبت هایش وجود برخی اختلافات میان او و برخی مربیان حاضر در لیگ برتر را طبیعی دانسته است  و در عین حال معتقد است که قوانین فیفا نمی تواند برای کشورهایی در سطح ایران مناسب باشد و این قوانین بیشتر با توجه به شرایط حرفه ای کشورهای پیشرفته نوشته شده است. 


*کی روش در این مصاحبه تاکید می کند سطح او بالاتر از مربیان باشگاهی است. حتی اگر این نظر کی روش مخالفان زیادی از جمله برانکو ایوانکوویچ داشته باشد.


*سومین نکته ای که در مصاحبه کی روش جلب نظر می کند تکرار خواسته های این سرمربی برای بهبود امکانات سخت افزاری است. کی روش با کنایه به نداشتن مکان تمرین استاندارد عنوان کرده زمین فوتبال 60 متر نیست و نمی توان با امکانات نامناسب به موفقیت دست یافت. موضوعی که اتفاق جدیدی محسوب نمی شود و سرمربی تیم ملی از ابتدا با این مشکلات ابتدایی دست به گریبان بوده است.


* اما جالب ترین مووضوعی که در مصاحبه کی روش به چشم می خورد اعتراف سرمربی پرتغالی به رکوردی است که در صورت صعود ایران به جام جهانی در کارنامه او ثبت خواهد شد. اگر کی‌روش با تیم ملی به جام جهانی راه یابد تیم ملی برای پنجمین بار و کی‌روش برای چهارمین بار به این رویداد بزرگی جهانی راه خواهند یافت و این رکوردی است که تنها مربیان معدودی به آن رسیده اند. این جمله ما را امیدوار می کند که کی روش همچنان علاقمند به همکاری با تیم ملی است.


* کی روش در شرایطی از فدراسیون فوتبال بابت عدم عمل به وعده ها انتقاد می کند که از برنامه آماده سازی او تنها یک اردوی کوتاه مدت در کشور دبی دچار اختلال شده است که البته خود او عامل این ماجرا بوده و واکنشش به مصاحبه برانکو باعث خروج 7 بازیکن پرسپولیس از اردو شده است.


* باید در انتظار واکنش فدراسیون فوتبال به این مصاحبه بود . آیا کی روش آنطور که افریقایی ها ادعا می کنند قصد تغییر مسیر به این کشور را دارد یا هدف او ادامه کار در ایران است ؟

دیدگاه‌ها