کد خبر : 1399014 | 09 اسفند 1395 ساعت 00:00 | 64.9K بازدید | 6 دیدگاه

وظیفه سنگین‌تر کاپیتان‌های پرسپولیس(عکس)

با توجه به حواشی به وجود آمده در تمرین امروز پرسپولیس حالا سید جلال حسینی و حسین ماهینی برای حفظ آرامش در اردوی سرخ پوشان کار سخت‌تری در آستانه بازی با الوحده دارند.

به گزارش "ورزش سه"، نوع تمرینات پرسپولیس طی روزهای اخیر به گونه‌ای گزارش شد که نشان می‌داد بازیکنان با آمادگی بالاتری نسبت به همیشه روند تمرینی را تا دیدار روز سه‌شنبه با الوحده امارات را پیگیری می‌کنند و در اندیشه کسب نخستین سه امتیاز در لیگ قهرمانان آسیا هستند.


اما در تمرین عصر امروز پرسپولیس درگیری رامین رضاییان و علی علیپور جو این تیم را تحت تاثیر قرار داد و همه نگاه‌ها را به سمت خود معطوف کرد تا کمتر کسی در آستانه بازی با الوحده به مسائل فنی بپردازد و بعد از آن هم تصمیم برانکو ایوانکوویچ برای بازگرداندن این دو بازیکن از اردو به ایران حواشی بیشتری به وجود آورد.


در این شرایط به نظر می‌رسد صحبت‌های سید جلال حسینی و حسین ماهینی به‌عنوان بزرگترها و کاپیتان‌های پرسپولیس با بازیکنان دوباره بتواند جو مثبت و آرامش را در اردوی تیم برانکو حاکم کند تا آنها بتوانند با روحیه بالایی برابر الوحده حاضر شوند و بدون توجه به حواشی به کسب پیروزی فکر کنند.

 

1183609

دیدگاه‌ها