کد خبر : 1399021 | 09 اسفند 1395 ساعت 00:07 | 82K بازدید | 9 دیدگاه

پیروزی دشوار کهکشانی ها برابر زیردریایی های زرد

ویارئال 2-3 رئال: بازگشت دوبل!

رئال مادرید در دیداری دشوار که 2-0 هم عقب افتاده بود، مقابل ویارئال به پیروزی 3-2 رسید و بار دیگر به صدر جدول لالیگا صعود کرد.

ویارئال 2-3 رئال: بازگشت دوبل!

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا تیم میزبان با دو گل پیش افتاد اما شاگردان زین الدین زیدان در ادامه سه بار دروازه حریف را باز کردند و توانستند به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

 

بعد از یک شروع متعادل در دقایق ابتدایی، این رئالی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما دفاع فشرده بازیکنان میزبان، مانع از نزدیک شدن رئالی ها به دروازه این تیم می شد.

 

در مقابل، چیزی نمانده بود که ویارئال در دقیقه 11 به گل برسد اما واکنش عالی کیلور ناواس روی ضربه ماریو گاسپار، دروازه رئال را نجات داد.

 

برتری رئال ادامه داشت و بازیکنان این تیم سخت به دنبال زدن گل اول بودند اما علاوه بر دفاع فشرده ویارئال، واکنش های خوب سرخیو آسنخو هم مانع از رسیدن رئال به گل می شد.

 

1183618

 

در دقایق پایانی نیمه اول، بازی متعادل تر شد و بازیکنان ویارئال هم موقعیت های خطرناکی روی دروازه حریف ترتیب دادند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را ویارئال بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی یک ارسال روی دروازه رئال، آدریان توپ را برای کاستیه‌خو فراهم کرد و او هم با یک ضربه والی تماشایی، دروازه رئال را باز کرد.

 

1183642

 

1183641

 

 

در حالی که رئالی ها هنوز در شوک این گل بودند، ویارئال در دقیقه 56 به گل دوم رسیدند. روی پاس در عمق عالی از برونو سوریانو، سدریک باکامبو در موقعیت گلزنی قرار گرفت و هرچند توسط سرخیو راموس تحت فشار بود اما با یک ضربه دقیق، دروازه ناواس را برای بار دوم باز کرد.

 

 

1183643

 

1183644

 

 

بعد از این گل رئالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و فشار زیادی روی دروازه ویارئال وارد کردند. رونالدو می توانست گل اول تیمش را به نام خود ثبت کند اما ضربه تماشایی او به تیر دروازه خورد اما حملات رئال ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 64 به گل اول رسید.

 

ارسال تماشایی کارواخال به مقابل دروازه حریف، با ضربه سر بی نقص گرت بیل، اختلاف را به حداقل کاهش داد.

 

1183645

 

1183646

 

 

حملات رئال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 72 این تیم صاحب یک ضربه پنالتی جنجالی شد. برخورد توپ به دست مدافع ویارئال، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد؛ تصمیمی که با اعتراض شدید سرمربی ویارئال همراه شد. در نهایت رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و با ضربه ای محکم، کار را تمام کرد.

 

 

1183647

 

1183648

 

 

رئالی ها که تنها به دنبال پیروزی بودند، به حملات شان ادامه دادند و بعد از چند حمله خطرناک، سرانجام در دقیقه 83 به گل برتری رسیدند.

 

این بار روی ارسال مارسلو بود که آلوارو مورتا با ضربه سر دروازه را باز کرد. البته اشتباه دروازه بان حریف هم در رقم خوردن این گل بی تاثیر نبود.

 

در دقایق پایانی هر دو تیم حملات خطرناکی روی دروازه هم ترتیب دادند و چند بار تا زدن گل بعدی پیش رفتند اما این اتفاق رخ نداد و رئال از این دیدار دشوار به 3 امتیاز رسید.

دیدگاه‌ها