کد خبر : 1399033 | 09 اسفند 1395 ساعت 02:10 | 84.2K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

واکنش زیدان به پنالتی مشکوک برای رئال

رئال مادرید امشب در شرایطی که تا دقیقه 63 با دو گل از ویارئال عقب بود توانست به پیروزی 2-3 دست یابد.

واکنش زیدان به پنالتی مشکوک برای رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال که می دانست بارسا با پیروزی بر اتلتیکو، موقتا به صدرجدول رفته، محکوم به پیروزی در برابر ویارئال بود؛ ولی تا دقیقه 63 تنها سایه ای از رئال واقعی بود.

ورود ایسکو و موراتا به زمین بود که روند بازی را به سود کهکشانی ها تغییر داد. پنالتی مشکوک به سود رئال که اعتراض شدید ویارئالی ها را در پی داشت نیز صحنه بحث بر انگیز این مسابقه بود.

 

 

1183663

 

 

زیدان در پایان مسابقه گفت: «می دانستیم که ویارئال در خانه تیمی قدرتمند است و می تواند ما را با دردسر مواجه کند. نیمه اول خیلی بد بودیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم. چه در میانه میدان و چه در محوطه جریمه حریف.

پس از پذیرش دو گل، نیاز به صبوری داشتیم تا خودمان را در میدان پیدا کنیم. با توجه به برد بارسا، کسب سه امتیاز برابر ویارئال اهمیت زیادی داشت و خوشحالم که در نهایت توانستیم پیروز شویم.

 

وقتی دو گل خوردیم، نیاز بود تا تغییراتی ایجاد کنم. تعویض کاسیمیرو و ورود ایسکو ضروری بود و جواب هم داد. همه تعویض هایم در جهت هجومی تر کردن تیم بود.

ایسکو و موراتا خیلی خوب کار کردند. من همه بازیکنانم را این چنین با انگیزه می خواهم. حتی نیمکت نشینان را، به طوریکه وقتی وارد میدان می شوند، بتوانند روند بازی را عوض کنند. یعنی همین کاری که امشب ایسکو و موراتا انجام دادند. هر دو بدون شک شایسته این هستند که بازی های بیشتری انجام دهند.»

 

پنالتی مشکوک: «از بازیکنانم پرسیدم و به عقیده آنها پنالتی درست بود. البته از جایی که من ایستاده بودم، چیزی مشخص نبود؛ با این حال هرگز وارد بحث داوری نمی شوم؛ حتی زمانی که به ضرر ما سوت زده باشند.»

 

مصدومیت بیل: «یک ضربه مختصر خورده و اصلا چیز خاصی نیست.»

دیدگاه‌ها