کد خبر : 1399054 | 09 اسفند 1395 ساعت 09:49 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

والرین اسماعیل از ولفسبورگ کنار گذاشته شد

سریال ادامه‌دار اخراج مربیان اشکان دژاگه

شکست های متوالی ولفسبورگ در نیم فصل دوم بوندس لیگا کاسه صبر مدیران باشگاه را لبریز کرد تا سرمربی فرانسوی و جوان خود را اخراج کنند.

سریال ادامه‌دار اخراج مربیان اشکان دژاگه 

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف تیم فوتبال ولفسبورگ در فصل جاری که با 22 امتیاز در رده چهاردهم و فاصله دو امتیاز منطقه سقوط جدول قرار دارد، کاسه صبر مسئولان این باشگاه را لبریز و آنها را مجاب کرد تا والرین اسماعیل، سرمربی فرانسوی و جوان گرگ ها را اخراج کنند.


شکست 2 - یک جمعه شب یاران اشکان دژاگه در خانه برابر وردبرمن اوضاع این تیم را از آنچه بود بحرانی‌‌تر کرد و به این ترتیب مردی که ماه نوامبر سال 2016 جانشین دیتر هکینگ شده بود، بعد از تنها 17 بازی رسمی که در آنها تنها 6 پیروزی کسب کرد، برکنار شد.

 

1183686


باشگاه ولفسبورگ با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر که جدایی اسماعیل از گرگ‌ها بر اساس یک توافق دو جانبه صورت گرفته است، مدعی شد امروز سرمربی جدید را مشخص و معرفی خواهد کرد. جانشین جدید اسماعیل در حالی هدایت ولفسبورگ را برعهده می‌گیرد که این تیم هفته آینده میهمان ماینتس خواهد بود.


اشکان دژاگه به دلیل مشکلات مربوط به انتقالش به فوتبال آلمان و همچنین مصدومیت نتوانست برای تیم تحت هدایت اسماعیل به میدان برود تا این مربی هم از سمت خود برکنار شود و سریال اخراج مربیان کاپیتان تیم ملی در سال های گذشته این بار در بوندس لیگا ادامه پیدا کند. اشکان در فوتبال قطر میانگین هر نیم فصل یک مربی عوض کرد و در نهایت این رویه را با خود به آلمان برد تا در گام اول دودش به چشم والرین اسماعیل فرانسوی برود.

دیدگاه‌ها