کد خبر : 1399055 | 09 اسفند 1395 ساعت 09:54 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

استارت الشحانیه برای حضور در دربی ایرانی‌ها

باشگاه بحران زده قطری بعد از استراحت یک روزه، دور جدید تمریناتش را برای مصاف هفته بیست و سوم برابر الاهلی از امروز آغاز خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، الشحانیه با هدایت ایگور استیماچ و با استفاده از دو بازیکن ایرانی روزهای بحرانی را سپری می‌کند تا جایی که بار دیگر در مسیر سقوط قرار گرفته است. شکست برابر الخریطیات در بازی دو روز پیش اوضاع را برای ایگور استیماچ و شاگردانش سخت‌تر از همیشه کرد تا با موجی از انتقادات روبه رو شوند به همین خاطر مربی کروات استراحت 24 ساعته ای برای تیم در نظر گرفت.


بنا به اعلام سایت باشگاه الشحانیه تمرینات این تیم از امروز زیر نظر استیماچ آغاز می‌شود تا آنها خودشان را برای مصاف حساس با الاهلی در هفته بیست و سوم لیگ ستارگان آماده کنند. جدالی که می‌تواند دربی ایرانی‌های حاضر در دوحه نیز لقب بگیرد چون هر دو تیم از دو بازیکن ایرانی در ترکیب خود بهره می‌برند و بیشتر لژیونرهای حاضر در لیگ ستارگان قطر در عضویت الاهلی و الشحانیه قرار دارند.


نکته جالب در خصوص مصاف الشحانیه و الاهلی در هفته بیست و سوم به نتایج اخیر دو تیم و شرایط بحرانی‌شان باز می‌گردد ضمن این که هم الاهلی هم الشحانیه از مدافعان و هافبک‌های بازیساز و گلزن ایرانی در ترکیب خود بهره می‌برند که رویارویی زوج منتظری – جباری با پولادی – زهیوی می‌تواند جذابیت‌های خاصی برای فوتبالدوستان ایرانی داشته باشد.

 

1183687

دیدگاه‌ها