کد خبر : 1399078 | 09 اسفند 1395 ساعت 11:21 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

آنالیز: چگونه زلاتان، یونایتد را قهرمان کرد

وقتی پای مصاف های بزرگ مطرح باشد، نوبت بازیکنان بزرگ است که وارد میدان شوند.

آنالیز: چگونه زلاتان، یونایتد را قهرمان کرد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان دقیقا چنین کاری را شب گذشته مقابل ساوتهمپتون در ومبلی انجام داد، جایی که او یک تنه جام اتحادیه را برای مورینیو و تیمش به دست آورد به نحوی که برای همیشه در ذهن هواداران منچستر در سرتاسر جهان باقی بماند.

 

پس از شروع نه چندان خوب بازی، مشخص شد که ساوتهمپتون تمایلی به حمله کردن ندارد و یونایتد کار سختی پیش رو خواهد داشت. آنها به دنبال جادو بودند تا به کمکشان بیاید و درست در همین وقت، زلاتان روی یک ضربه کاشته از فاصله ای دور، توپ را دور از دستان فریزر فورستر وارد دروازه ساوتهمپتون کرد و تیمش را پیش انداخت.

 

 

1183724

 

 

در قیاس با جک استفنز و مایا یوشیدا، زلاتان مقابل مدافعان بزرگتری در طول دوران فوتبالش قرار گرفته است ولی تا پایان مقابل آنها جنگید. 3 ضربه سر را برد، تا پایان جنگید و با 3 دفع توپ، ترسی از بازگشت به دفاع و کمک به هم تیمی هایش نداشت.

 

مهم ترین حرکت او در زمین به دقیقه 86 تعلق دارد، جایی که او فضایی پشت دفاع سینتز پیدا کرد، برای سانتر آندر هره را آماده شد و با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کرد و جام را برای تیمش به دست آورد در حالی که تنها 3 دقیقه و نیم به پایان بازی باقی مانده بود.

 

 

1183745

جابجایی زلاتان روی گل سوم یونایتد؛ او حرکت را از زمین خودی آغاز کرد و در نهایت با یک ضربه سر، گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند

 

 

ژوزه مورینیو مطمئنا سپاسگزار حضور چنین مهاجمی در نوک خط حمله تیمش است، مخصوصا در روزی که بیشتر متکی به شانس بودند و همینطور اشتباه داوری که در ابتدای بازی گل سالم ساوتهمپتون را آفساید اعلام کرد.

 

در حالی که رونی از روی نیمکت تماشاگر بازی بود، مهاجم با تجربه یونایتد با دو ضربه پایانی عالی کار را تمام کرد. در حالی که آینده اش پس از این فصل هنوز مشخص نیست، او گل بیست و پنجم و بیست ششم را به ثمر رساند تا هم منتقدینش را ساکت کند و هم دومین جام فصل را برای تیمش کسب کند.

 

دیدگاه‌ها