کد خبر : 1399079 | 09 اسفند 1395 ساعت 13:33 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

اسپالتی: کسی به عملکرد ما توجهی ندارد

لوچانو اسپالتی، سرمربی رم پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل اینتر در سن سیرو، تاکید کرد که آنطور که باید از تیمش تمجید نمی‌شود.

اسپالتی: کسی به عملکرد ما توجهی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته شاگردان اسپالتی در سن سیرو عملکرد بسیار خوبی داشتند و با دو گل ناینگولان و یک گل از پروتی در مقابل تک گل ایکاردی به پیروزی دست پیدا کردند. بسیاری رم را متهم به اتکا بیش از حد به ضربات شروع مجدد می‌کنند و همینطور شب گذشته گل دوم ناینگولان را مردود می‌دانستند. ولی سرمربی رم تاکید کرد که از تیمش آنطور که باید تقدیر نمی‌شود.

 

1163349

 

 

او گفت:" نمی‌دانم مردم به دنبال چه هستند. رم با شایستگی پیروز شد، مردم به دنبال این اتفاقات هستند و من خطایی از سوی ناینگولان روی گالیاردینی ندیدم. او فقط در زمانی اشتباه پرید. چیزی که برای من جالب توجه است، عملکرد تیم است که نشان می‌دهد ما شایسته پیروزی بودیم و هیچ شکی در این رابطه نیست. در تمام طول هفته بازیکنان سابق اینتر به عنوان کارشناس در تلویزیون حضور دارند و راجع به پنالتی ها صحبت می‌کنند. سال گذشته تنها 1 پنالتی در 19 بازی برای ما اعلام شد ولی ما هیچگاه این آمار را با دیگر تیم ها مقایسه نکردیم. در هر صورت پیروز شدیم."

دیدگاه‌ها