کد خبر : 1399096 | 09 اسفند 1395 ساعت 12:42 | 29.7K بازدید | 5 دیدگاه

با تاکید وزیر ورزش، پرسپولیسی‌ها دعوت می‌شوند؟

وزیر ورزش و جوانان در اظهار نظر رسمی خواستار پادرمیانی فدراسیون فوتبال برای رفع اختلافات کی روش و برانکو شده است و تاکید کرده است تیم ملی در بازی های پیش رو باید با همه ظرفیت هایش به مصاف حریفان برود.

با تاکید وزیر ورزش، پرسپولیسی‌ها دعوت می‌شوند؟

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد با درخواست رسمی وزیر ورزش و جوانان که حتما مصاحبه او برای کی روش ترجمه خواهد شد کی روش از اختلاف خود با برانکو دست بردارد و در نهایت ملی پوشان پرسپولیس را برای بازی با قطر و چین به اردوی تیم ملی فرا بخواند. 


در سال های اخیر به خصوص در دوره ریاست دکتر حسن روحانی وزارت ورزش و جوانان حامی کی روش بوده و اگر مصاحبه های دکتر محمود گودرزی را فاکتور بگیریم باید به این نکته اشاره کنیم در برهه ای این وزارت ورزش و جوانان بود که حسنی خو را مامور تمدید قرارداد کی روش کرد. اخیرا هم وزیر ورزش و جوانان با رویکرد مثبتی در مورد کی روش و تیمش حرف زده است. 


پیش تر دکتر حسن روحانی در مقام رئیس جمهور تلاش ملی پوشان در بازی با آرژانتین را ستود و حمایت های او مورد اشاره و تشکر کی روش هم بوده است. 


یقینا پیام وزیر ورزش و جوانان تنها پیام سلطانی فر نیست. پیام وزارت ورزش و جوانان و همچنین دولت است که با خواست اهالی فوتبال مطابقت دارد. دعوای کی روش و برانکو هیچ جذابیتی برای اهالی فوتبال ندارد و یقینا همه مردم انتظار دارند تیم ملی با همه توان به مصاف قطر و چین برود و در نهایت با پیروزی در این دیدارها صعود خود را به جام جهانی جشن بگیرد. 


حال باید منتظر ماند و دید که بعد از ابلاغ پیام وزیر ورزش به کی روش از سوی فدراسیون فوتبال دیدگاه سرمربی تیم ملی چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها