کد خبر : 1399108 | 09 اسفند 1395 ساعت 13:36 | 82.1K بازدید | 2 دیدگاه

کی‌روش بالاخره موافقت کرد

ایران - عراق؛ شب عید پشت درهای بسته

رییس فدراسیون فوتبال عراق از قطعی شدن دیدار دوستانه تیم ملی این کشور با شاگردان کارلوس کی‌روش خبر داد؛ دیداری که 28 اسفندماه برگزار می شود.

ایران - عراق؛ شب عید پشت درهای بسته

به گزارش "ورزش‌سه"، لغو پی در پی دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدارهای رسمی مقدماتی جام جهانی 2018 نگرانی های زیادی ایجاد کرده است. این مساله با نزدیک شدن به دو دیدار حساس مقابل تیم ملی قطر و تیم ملی چین بار دیگر بر سر زبان ها افتاده و مشخص است که تیم ایران باید قبل از این مسابقات حداقل یک بازی تدارکاتی داشته باشد. بر این اساس رایزنی های فدراسیون با چند کشور از چند ماه قبل آغاز شده بود که به نظر می رسد بازی با عراق در روز شنبه 28 اسفندماه قطعی است.


در این باره عبدالخالق مسعود، رییس فدراسیون فوتبال عراق شب گذشته مصاحبه ای تلویزیونی با شبکه عراقیه اسپورت انجام داد که در این گفت  و گو اعلام کرد فدراسیون ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی با عراق در روز 17 مارچ(28 اسفند) در تهران موافقت کرده است.


بر اساس اعلام رییس فدراسیون عراق بازی دو تیم با نظر فدراسیون ایران پشت درهای بسته برگزار می شود که به نظر می رسد این تصمیم به درخواست کارلوس کی روش و برای لو نرفتن تاکتیک های او قبل از بازی با قطر و چین اتخاذ شده است.


این در حالی است که راضی شنیسل، سرمربی تیم ملی عراق هم امروز دیدار با ایران را تایید کرد. پایگاه خبری سومریه نیوز ازقول سرمربی عراق نوشت: «ایران با برگزاری دیدار دوستانه با عراق پیش از دیدار این تیم با استرالیا از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی موافقت کرده است.»


عراق در مرحله نهایی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ با استرالیا، ژاپن، عربستان، امارات و تایلند در گروه دوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها