کد خبر : 1399110 | 09 اسفند 1395 ساعت 13:38 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

یزدانی: باید کمتر گل بخوریم

سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال پیکان می‌گوید که نسبت به سال‌های گذشته گل‌های کمتری برای تیمش به ثمر رسانده است.

یزدانی: باید کمتر گل بخوریم 

به گزارش "ورزش سه"، یزدانی درباره گلزنی‌اش در دیدار با استقلال‌خوزستان گفت: از گلزنی‌ام، تاثیرگذاری‌اش و اینکه توانستم گل مهمی در این بازی به ثمر برسانم خوشحالم، این اولین گل این فصلم بود امیدوارم تا پایان لیگ حداقل 2، 3 گل دیگر نیز به ثمر برسانم. امسال به نسبت سال‌های گذشته کم گل زدم و شرایط برای گلزنی‌ام فراهم نبود. 


او در مورد برگشت به بازی استقلال تهران و اخراجش می‌گوید: بازی با استقلال یکی از بدترین روزهای فوتبالی‌ام بود، بعد از آن سعی کردم آن دیدار را به فراموشی بسپارم تا بهترین بازی‌ام را در دیدارهای بعدی ارائه دهم.


یزدانی در خصوص دیدار پیکان و صنعت هم می‌گوید: بازی سختی مقابل صنعتی‌ها داریم که ما به قصد پیروزی در این دیدار به آبادان سفر می‌کنیم. اگر 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم به کسب سهمیه امیدوارتر می‌شویم. 


او درباره عملکردش هم گفت: امسال با وجود آنکه خیلی‌ها از عملکردم راضی بودند اما خودم بیشتر از این‌ها از خودم توقع داشتم. هیچ سالی مثل امسال نبوده که اینقدر گل دریافت کرده باشیم در حالی که دو سال پیش با وجود آنکه در پایین جدول قرار داشتیم پیکان تیم اول در دفاع با کمترین گل خورده بود. این بدان معناست که ما باید از لحاظ فکری  خودمان را تقویت کنیم. البته امسال بازیکنان جوانی در پیکان حضور دارند که برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارند. 


وی در ادامه افزود: از خودم راضی‌ام اما توقعم بیشتر از این‌ها بود چون هدفم این بود که در نیم فصل پیراهن تیم‌ملی را برتن کنم که خب نشد، باز تلاش می‌کنم تا بهترین عملکردم را داشته باشم و در پایان فصل به هدفم برسم. 


مدافع پیکان در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه "با پایان فصل قراردادش هم به پایان می‌رسد و دوست دارد پیراهن چه تیمی را برتن کند" می‌گوید: فعلا هیچ تصمیمی برای فصل آینده ندارم و تمام تمرکزم روی تیم خودم است و سعی می کنم بهترین بازی‌ام را ارائه دهم. البته تا زمان نقل و انتقالات تابستانی زمان بسیاری مانده است و آن موقع باید درباره انتخاب تیمم صحبت کنم. فعلا به فکر کسب سهمیه با پیکان و ارائه بهترین بازی‌ام هستم.

دیدگاه‌ها