کد خبر : 1399121 | 09 اسفند 1395 ساعت 14:32 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

ابتدا لیگ بعد جام‌حذفی اولویتمان است

رضاوند: به احترام حریفان و لیگ بازی می‌کنیم

آرش رضاوند می گوید که نمی‌توان خود را از پیش برنده جام‌حذفی بدانند و باید بیشترین تلاششان را در لیگ برای کسب سهمیه آسیایی داشته باشند.

رضاوند: به احترام حریفان و لیگ بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رضاوند درباره دیدارشان با پرسپولیس گفت: بازی بسته و سختی مقابل سرخپوشان تهرانی داریم، آنها تیم صدرنشین جدول هستند اما ما هم تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم با اداره خوب این بازی، 3 امتیاز آن را کسب کنیم و با خیالی راحت برای کسب سهمیه آسیایی به کارمان ادامه دهیم. 


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فرصت کسب سهمیه را در جام‌حذفی دارند هم می‌گوید: در ابتدا تلاشمان را برای کسب سهمیه در لیگ‌برتر به کار می‌بریم و پس از آن نیم نگاهی به جام‌حذفی داریم. هیچ تیمی نمی‌تواند خودش را از پیش قهرمان بداند چون اگر با این فکر مقابل حریفان حاضر شود احتمال دارد همه چیز برعکس رقم بخورد. به طور مثال دو سال پیش ما در لیگ‌برتر مقابل تراکتور با این تفکر حاضر شدیم که همانطور که دیدید همه چیز برعکس رقم خورد و این سپاهان بود که قهرمان لیگ‌برتر شد. اینگونه صحبت کردن تیم را اسیر غرور می‌کند و در نهایت آن نتیجه‌ای که مدنظرش را کسب نمی‌کند. 


او در ادامه گفت: فاصله امتیازی‌مان با ذوب‌آهن، تیم چهارم، یک امتیاز است که اگر بتوانیم با عنوان چهارمی لیگ را به پایان  می بریم. این در حالی است که ما در جام‌حذفی قهرمان نشویم. آن زمان می‌توانیم به حضورمان در پلی‌آف آسیایی امیدوار باشیم. 


رضاوند درباره اعتراضاتشان هم گفت: خیلی وقت است که دریافتی‌ای نداشتیم با نزدیک شدن به شب عید و با بروز مشکلات مالی خب این اعتراض طبیعی بود اما مسئولین قول حل شدن این مشکلات  را داده‌اند که باید منتظر ماند و دید که آیا به وعده‌هایشان عمل می‌کنند یا نه. ما در حال حاضر به احترام لیگ و حریفان در این مسابقات شرکت می کنیم.

دیدگاه‌ها