کد خبر : 1399130 | 09 اسفند 1395 ساعت 14:48 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولتیماتوم رییس الوحده به بازیکنان

رئیس باشگاه الوحده انتظار دارد که تیمش در مقابله با پرسپولیس اشتباهات دیدار برابر الریان را تکرار نکند و شکست خود را جبران کند.

اولتیماتوم رییس الوحده به بازیکنان

به گزارش "ورزش سه" ، احمد الرمیثی" رئیس باشگاه الوحده امارات بیان نمود که این بازی مهم ترین بازی ما است. چرا که پس از این بازی، مسابقات بسیار مشکلی داریم و بازیکنان ما نیاز به تمرکز ذهنی بالا برای به دست آوردن 3 امتیاز بازی دارند.


آنها باید نتیجه شکست بازی اول را با پیروزی در این بازی جبران کنند. بازیکنان ما در بازی اول مقابل الریان فرصت های بسیار زیادی را در نیمه دوم در جلوی دروازه الریان از دست دادند.


وی افزود: هیچ کس نمی خواهد تورنمنت را با امتیازهای کم ادامه دهد. ما به خوبی آماده بازی ها هستیم و باشگاه ما کلیه امکانات لازم را تدارک دیده است و همچنین کادر فنی ما به خوبی بازیکنان را آماده کرده است.


وی ادامه داد: الوحده باشگاهی است که بازیکنان شاخصی در اختیار دارد و آنها بایستی احساس مسئولیت کنند. ما علیرغم شکست برابر الریان از آنها راضی هستیم و منتظر بهترین نمایش آنها مقابل پرسپولیس هستیم. کادر فنی ما تلاش بسیار زیادی نموده است که در این بازی موفق شود. ما می دانیم که تیم ایرانی از بازیکنان بسیار ممتازی تشکیل شده است و بازیکنانی به شدت فیزیکی هستند. اما بازیکنان الوحده قادر به نتیجه گیری مطلوب در این بازی هستند.


وی تاکید کرد: روح برتری طلبی و اشتیاق و اصرار به پیروزی در عنابی ها و همچنین تماشاگران الوحده به شکل ویژه ای از فصل پیش به وجود آمده است و من امیدوارم که در این بازی به عرصه ظهور برسد. من معتقدم که ما همه عوامل لازم برای گرفتن نتیجه مطلوب را داریم.

دیدگاه‌ها