کد خبر : 1399158 | 09 اسفند 1395 ساعت 17:17 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پدیده PSG به تمجید زیدان

آدریان رابیو، ستاره جوان و بااستعداد پاری ‌سن‌ ژرمن به سخنانی که زیدان درباره او بر زبان آورد واکنش نشان داد.

واکنش پدیده PSG به تمجید زیدان

به‌ گزارش "ورزش سه"، پاری ‌سن‌ ژرمن در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و توانست بارسلونا را تحقیر کند و با چهار گل برابر این تیم پرستاره به پیروزی برسد.

یکی از بهترین بازیکنان پاری ‌سن‌ ژرمن در آن دیدار حساس، آدریان رابیو بود که نشان داد آینده درخشانی در انتظار اوست. زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه بعد از آن بازی درخشانی که رابیو به نمایش گذاشت، به ستایش از او پرداخت.

 

 

1179508

 

 

رابیو به سخنان زیدان واکنش نشان داد و پاسخ سخنان سرمربی رئال‌ مادرید را داد. او گفت‌:« برایم بسیار لذت‌بخش بود که چهره‌ای مانند زیدان درباره من حرف زد. زیدان یک اسطوره است. همه چیز را از این بازیکن بزرگ آموختیم و اکنون برایم بسیار جالب است که  او از من تمجید کرده است. باید اعتراف کنم سخنان زیدان من را بسیار خوشحال کرد اما  پیروزی ما برابر بارسلونا، نتیجه‌ کار تیمی بود نه عملکرد یک بازیکن خاص. در آن دیدار همه ما خوب بازی کردیم و با کار تیمی توانستیم یک نتیجه‌ بسیار خوب را به دست بیاوریم.»

 

پاری ‌سن‌ ژرمن ‌شروع خوبی با اونای امری نداشت و حتی خبرهای زیادی درباره احتمال اخراج این مربی به گوش رسید اما رفته رفته نتایج این تیم بهتر شد و اکنون پاری ‌سن‌ ژرمن به تیمی بسیار آماده تبدیل شده است.

شاگردان اونای امری شب گذشته هم مارسی را در لیگ فرانسه تحقیر کردند و توانستند با نتیجه‌ پنج بر یک به پیروزی برسند تا به رده دوم جدول رده‌بندی برگردند.

صدرنشین لیگ فرانسه، موناکو است که ۶۲ امتیاز دارد. پاری ‌سن‌ ژرمن و نیس هم ۵۹ امتیازی هستند

دیدگاه‌ها