کد خبر : 1399183 | 09 اسفند 1395 ساعت 16:51 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمای تاشکند، بلای جان عبدالرحمن و رفقا

تیم العین امارات در حالی در تاشکند تمرینات خود را پیگیری کرد که دما در این شهر به 4 درجه سانتی گراد رسیده و العینی ها را دچار مشکل کرده است.

به گزارش"ورزش سه"، تیم العین در حالی روز گذشته تمرین خود را در تاشکند انجام داد که دما در این شهر به 4 درجه سانتی گراد رسیده بود. اماراتی ها که با این وضعیت آب و هوایی اصلاآشنا نیستند از قبل از حضور در تاشکند به فکر مبارزه با سرما بودند.


اماراتی ها با یک هواپیمای اختصاصی وارد تاشکند شدند و مورد استقبال سفیر امارات در این کشور قرار گرفتند. 22 بازیکن اماراتی ها در این سفر :


خالد عیسى، داوود سلیمان، محمد بوسندة، إسماعیل أحمد، دیاکیه، لی میونغ، لوکاس، ناصر الشمرانی، عمر عبدالرحمن، سعید الکثیری، محمد عبدالرحمن، محمد سالم، داوود علی، بندر محمد، راشد مهیر، مهند العنزی، أحمد برمان، أسبریلا، سالم العزیزی، خالد عبدالرحمن هستند.


تیم العین امارات فصل قبل نتایج فوق العاده ای در خانه و خارج از خانه گرفت و حال به دنبال تکرار آنها این بار در تاشکند است. آنها که در بازی اول برابر ذوب آهن به تساوی 1-1 رسیدند می خواهند برابر بنیادکار پیروز شوند. بنیادکار نیز در بازی اول برابر الاهلی عربستان شکست خورد و در این بازی برای برد به میدان می آید تا امیدهایش برای صعود بیشتر شود.


محمد حارب المحیربی سفیر امارات در ازبکستان درجمع بازیکنان گفت: تیم های العین و الاهلی پیش از این در رده های بالا قرار گرفته اند و نشان داده اند که می توان موفق شد.موفقیت در ازبکستان نیز غیرممکن نیست اما رقبای اصلی ما چینی و ژاپنی ها در شرق هستند. همه مردم منتظر برد شما در بازی فردا هستند.

 

1183804

دیدگاه‌ها