کد خبر : 1399188 | 09 اسفند 1395 ساعت 16:59 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

ترکش مشکلات مالی به ما می‌خورد

براری: به رکورد 400 کیلو رسیده‌ام

وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم گفت: به رکورد 400 کیلوگرم رسیده‌ام.

براری: به رکورد 400 کیلو رسیده‌ام

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدرضا براری وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم درباره اردوی تیم ملی وزنه برداری گفت: دور اول اردو هستیم و شرایط خوبی داریم. 18 نفر در اردوی تیم ملی هستیم و فدراسیون کارهای استعدادیابی را انجام می‌دهد. ما مسابقات جام فجر، مسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی را در پیش داریم و قطعاً تیم اصلی در مسابقات جهانی و آسیایی اعزام می شود و جوان‌ترها هم به مسابقات کشورهای اسلامی خواهند رفت.

 

براری با اشاره به رقابت های جام فجر اظهار داشت: تا جایی که می‌دانم المپیکی‌ها در جام فجر وزنه می‌زنند. بنابراین نخستین مسابقه‌ای که در پیش خواهم داشت مسابقات آسیایی خواهد بود. شرایط خوبی دارم و حدود 3 هفته است که تمرینات فشرده شده و به رکورد 400 کیلو هم رسیده‌ام. باید برای بازی‌های آسیایی رکورد خودم را بیشتر کنم و برای جهانی باید به 420 کیلو برسم. شرایطم نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر است. اردوهای مستمری داشتیم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم تا نتایج زحمات سرمربی و فدراسیون را بدهیم.


وی همانند سایر وزنه برداران خواستار توجه بیشتر است: برخی وزنه‌برداران که در اردو هستند متاهل‌اند و اگر در اردوی پول تو جیبی به ما ندهند، کارمان برای زندگی خیلی سخت می‌شود. زمان برای انجام کار دیگر نداریم و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید کمک کنند. مرادی تمام تلاشش را به کار گرفته و چند اسپانسر هم آورده، اما حجم کاری فدراسیون زیاد است و چند تیم ملی در اردو هستند. ما دو طلای المپیک در وزنه‌برداری داریم و نیاز است که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کمک کنند وگرنه ترکش این موضوع به ما می‌خورد و روی کارمان تاثیر می گذارد.


وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم با اشاره به شرایط کیانوش رستمی گفت: کیانوش هم می‌آید و تمرین می‌کند؛ ما خودمان خواستیم که شرایط مان اینگونه باشد و در مسابقات آسیایی حضور داشته باشیم. رستمی به المپیک رفته و فشار زیادی به وی وارد شد و بدنش نیاز دارد تا ریکاوری شود. کیانوش خودش هم تمایل نداشت به مسابقات آسیایی بیاید، چراکه ورزشکاران در این سطح تمام تلاش خود را برای مسابقات جهانی و المپیک می‌کنند. شرایط تنها تمرین کردن سخت است و وقتی برنامه نباشد بالاخره آدم ضربه می‌خورد، اما کیانوش اینگونه راحت تر است. من تاکنون ورزشکاری ندیده‌ام که این شرایط را داشته باشد چراکه در وزنه‌برداری نیاز به مربی است. در تمام وزن‌ها رقابت هم هست و سرمربی تصمیم می‌گیرد که چه کسی را برای مسابقات انتخاب کند.

دیدگاه‌ها