کد خبر : 1399218 | 09 اسفند 1395 ساعت 18:43 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

بادران مدعی بزرگ صعود شده

وینکو: لیگ یک دیوانه‌وار است

وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با خاطره‌ای خوب از بازی در کارگران یاد می‌کند.

وینکو: لیگ یک دیوانه‌وار است

به گزارش ورزش سه"، وینکو ابتدا درباره زنده شدن خاطرات در ورزشگاه کارگران گفت: از اینکه با نتیجه تساوی ورزشگاه کارگران که روزی در آن با تیم پرسپولیس حضور داشتم بیرون آمدم احساس رضایت دارم و خاطرات خوش آن زمان برایم در این دیدار تکرار شد.


او درباره مدعیان صعود به لیگ برتر هم گفت: معتقدم 10 تیم می‌توانند مدعی صعود باشند و ما برای قهرمانی تا روز آخر تلاش می‌کنیم. ما باید متمرکز و با هوش باشیم تا در روز آخر صعود کنیم چون جدول قطعا به هم می ریزد .
وی در ادامه گفت: باتوجه به حساسیت و فشار  بازی‌هایی که در لیگ یک برگزار می‌شود، سرمربیان در هر بازی  پولی که قرار است در یکسال بگیرند را تسویه می کنند!  خود من هیچ وقت در رقابتهایی مثل این نبوده ام .

وینکو در خصوص دیدارشان با بادرانی‌ها خاطرنشان کرد: بادران را می‌توان جز مدعیان صعود به لیگ برتر دانست. بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند که همین کار را برای حریفانشان سخت می‌کند. آنها مقابل ما جنگنده بودند ولی ما هم از فرصتی که برایمان ایجاد شد توانستیم بهترین استفاده را ببریم و با یک امتیاز ورزشگاه را ترک کنیم.


سرمربی سیرجان درباره قضاوت داوری هم افزود: هرچه به روزهای پایان لیگ یک نزدیک می‌شویم دیدارها و امتیازات حساس‌تر می‌شود و داوران باید سعی کنند قضاوت عادلانه‌ای داشته باشند تا تیم‌ها به حق و حقوقشان برسند.

 

دیدگاه‌ها