کد خبر : 1399264 | 09 اسفند 1395 ساعت 19:54 | 119.1K بازدید | 0 دیدگاه

گروه 4؛ افشای نام خیانتکاران لستر سیتی

آنها رانیری را اخراج کردند!

رسانه ها نام 4 بازیکنی که متهم به خیانت به رانیری و دست داشتن در اخراج وی بودند را فاش کردند.​​​​​​​

آنها رانیری را اخراج کردند!

 

به گزارش "ورزش سه"، پنج شنبه گذشته و در میان بهت همگان، خبر اخراج کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی لسترسیتی تنها 298 روز بعد از قهرمانی در لیگ برتر منتشر شد و بسیاری از رسانه ها این اتفاق را حاصل توطئه بازیکنان بر علیه سرمربی 65 ساله و ایتالیایی می دانستند.

 

کسپر اشمایکل، جیمی واردی، ویس مورگان و مارک آلبرایتون، 4 بازیکنی بودند که در این رابطه با مالک تایلندی باشگاه در روز پنج شنبه ملاقات داشتند و عصر همان روز بود که خبر اخراج رانیری مخابره شد.

 

نشریه "ساندی تایمز" فاش کرد که این جلسه در هتل و بعد از شکست برابر سویا در لیگ قهرمانان انجام گرفته است و از بازیکنان خواسته شد تا روی دلایل شرایط نامناسب لستر در فصل جاری تمرکز داشته و آن را بازگو کنند.

 

 

1183872

 

 

البته جیمی واردی، گلزن لستر و تیم ملی انگلیس که نامش به عنوان یکی از متهمان خیانت به رانیری مطرح شده است در صفحه رسمی خود نوشت: "کلودیو همیشه مورد احترام من قرار خواهد داشت و اخبار و حدس و گمان ها در مورد دست داشتن من در این تصمیم کاملا نادرست و بی اساس است.

 

تنها اشتباه و گناه ما به عنوان یک تیم، عدم دستیابی به انتظاراتمان است که ما در رختکن و انظار عمومی نیز آن را تصدیق کرده و به دنبال ارائه بهترین عملکرد خود برای بهبود آن هستیم."

 

کمتر از 24 ساعت بعد از شکست 1-2 در سویا، رانیری از سمت خود برکنار شد. علیرغم قهرمانی در لیگ برتر فصل قبل، اوضاع در فصل جاری به خوبی پیش نرفته است.

 

در نهایت بعد از شکست عجیب برابر میلوال در جام حذفی و سوانسی در لیگ، رانیری 65 ساله شغل خود را از دست داد. در حال حاضر و در دیدار امشب برابر لیورپول، کریگ شکسپیر، دستیار سابق رانیری هدایت روباه ها را به طور موقت بر عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها