کد خبر : 1399282 | 09 اسفند 1395 ساعت 21:31 | 182.2K بازدید | 1 دیدگاه

جنجال ادامه‌دار در پست حساس؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الوحده

برانکو ایوانکوویچ در روزی که دو بازیکن تیمش را به دلایل انضباطی از ترکیب خارج کرده باید برابر الوحده به عنوان رقیب دوم خود در لیگ قهرمانان قرار گیرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الوحده

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز اول رقابت‌ها در حالی برابر الهلال عربستان قرار گرفت که حسین ماهینی را دقایقی قبل از این جدال به دلیل بیماری از دست داد. آنها که به نظر می‌رسید مشکلی برای جدال دوم خود برابر الوحده امارات نداشته باشند، با درگیری به وجود آمده در تمرین بین دو بازیکن شمالی خود با تصمیم برانکو ایوانکوویچ مبنی بر خط خوردن و تنبیه انضباطی رامین رضاییان و علی علیپور مواجه شدند. سرخپوشان اکنون باید در حالی به مصاف الوحده بروند که شرایط در سمت راست این تیم با توجه به خط خوردن رامین رضاییان به چالش بزرگی برای این تیم تبدیل شده است.


درون دروازه اما به نظر می رسد برانکو مشکلی برای استفاده از علیرضا بیرانوند نداشته باشد و گلر ملی‌پوش سرخپوشان در این جدال هم این تیم را همراهی کند.


در قلب دفاعی این تیم مطابق جدال‌های گذشته محمد انصاری و سیدجلال حسینی به میدان خواهند رفت. با خط خوردن رامین رضاییان و بازگشت حسین ماهینی به ترکیب اصلی باید دید شرایط در سمت راست چگونه خواهد بود. با این حال بعید نیست برانکو ایوانکوویچ همچنان روی عقیده خود در استفاده از فرشاد احمدزاده در سمت چپ دفاعی باقی بماند و از حسین ماهینی به عنوان مدافع راست سود ببرد تا صادق محرمی همچون دیدارهای ابتدایی فصل در پست وینگر راست به میدان برود و جانشین رامین رضاییان شود.


با این شرایط لوزی خط میانی سرخپوشان با حضور کمال کامیابی نیا، صادق محرمی، سروش رفیعی و محسن مسلمان شکل خواهد گرفت.


در خط حمله نیز برانکو ایوانکوویچ از مهدی طارمی و وحید امیری سود خواهد برد تا امیدوار به شکست حریف اماراتی خود در استادیوم آل نهیان باشد.


ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند (دروازه بان)، سیدجلال حسینی و محمد انصاری (مدافعان میانی)، حسین ماهینی (مدافع راست)، فرشاد احمدزاده (مدافع چپ)، کمال کامیابی نیا (هافبک دفاعی)، محسن مسلمان (هافبک تهاجمی)، سروش رفیعی (وینگر چپ)، صادق محرمی (وینگر راست)، مهدی طارمی و وحید امیری (مهاجمان)


نیمکت نشینان پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویش وند (دروازه‌بان)، حامد آقایی (مدافع میانی)، سامان نریمان جهان و رضا کرملا چعب (مهاجمان)، شهاب کرمی (هافبک دفاعی)، محسن ربیع خواه (مدافع چپ)، احسان علوان زاده (وینگر چپ)، حمید طاهرخانی (هافبک میانی)


نکته ها:
*  در پست مدافع میانی پرسپولیس حامد آقایی جوان را بعنوان جانشین روی نیمکت خواهد داشت.
* در سمت راست دفاعی هم این تیم جانشینی برای ماهینی ندارد و در صورت هرگونه تغییرات در جریان بازی، احتمالا صادق محرمی جانشین او خواهد شد.
* حمید طاهرخانی و احسان علوان زاده به عنوان نفرات رزرو محسن مسلمان و سروش رفیعی محسوب می‌شوند.
* پرسپولیس در خط حمله هم سامان نریمان جهان و رضاکرملا چعب را به عنوان نفرات رزرو طارمی و امیری در اختیار دارد.
دیدار دو تیم الوحده امارات و پرسپولیس ایران در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان از گروه چهارم و از ساعت 18:40 دقیقه در استادیوم آل نهیان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها