کد خبر : 1399344 | 09 اسفند 1395 ساعت 23:23 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب تمایل کونته برای بازگشت به ایتالیا

در حالی که رسانه های ایتالیایی ادعا کردند آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، برای بازگشت به کشورش دلتنگ شده، سایت گل گزارش داد که این مربی ایتالیایی از حضور در استمفوردبریج راضی است.​​​​​​​

تکذیب تمایل کونته برای بازگشت به ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، آبی ها در این فصل با هدایت کونته نتایج بسیار خوبی کسب کردند و در حال حاضر با 10 امتیاز برتری نسبت به تاتنهام، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند.

 

 امروز نشریه ایتالیایی لا رپوبلیکا ادعا کرد که کونته قصد دارد به ایتالیا برگردد زیرا برای خانواده اش دلتنگ شده است و اختلاف نظرهایی هم با رومن آبراموویچ، مالک چلسی پیدا کرده است.

 

 

1181999

 

 

اما سایت گل تاکید کرد که کونته از حضور در استمفوردبریج راضی است و خود او هم بارها در رسانه ها اعلام کرده که می خواهد برای سال ها در چلسی بماند.

 

براساس گزارش ها، همسر و دختر کونته همچنان در ایتالیا زندگی می کنند اما گفته می شود آنها هم به زودی راهی لندن خواهند شد زیرا کونته قصد دارد در چند فصل آینده در چلسی بماند.

 

کار در چلسی اولین شغل خارجی کونته است که تا اینجا بسیار موفقیت آمیز بوده است. او پیش از این در ایتالیا هدایت 5 باشگاه را برعهده داشت و برای دو سال هم روی نیمکت تیم ملی این کشور نشست.

دیدگاه‌ها