کد خبر : 1399365 | 10 اسفند 1395 ساعت 08:58 | 41.4K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی التعاون غمگین در کنفرانس مطبوعاتی

گالسا: استقلال با نقطه قوتش ما را برد

اصلا تصور نمی کرد با سه گل از استقلال شکست بخورد به خصوص که خوب می دانست نقطه قوت حریف ایرانی اش کجا است.

گالسا: استقلال با نقطه قوتش ما را برد

به گزارش "ورزش سه"، سالن کنفرانس مطبوعاتی بازی استقلال- التعاون بعد از رقم خوردن برتری 3-0 تیم ایرانی در سلطان قابوس حسابی دیدنی بود چون خبرنگاران سعودی و عمانی حاضر در سالن اصلا حال و حوصله درست و حسابی نداشتند درست مثل سرمربی رومانیایی التعاون که غم و اندوه از چهره اش می ریخت.


کنستانتین گالسا که خوب می دانست باید زیر بار انتقادات شدید رسانه های سعودی تحمل داشته باشد بدون این که حوصله چندانی برای پاسخ دادن به سئوالات داشته باشد نتیجه رقم خورده را یک تراژدی بزرگ برای تیمش دانست و مدعی شد باید هر چه سریع تر راه حلی برای پاک کردن این خاطره تلخ برای شاگردانش پیدا کند.


مربی رومانیایی در معدود سئوالات انجام شده از سوی خبرنگاران گفت:« شکست همیشه تلخ است اما این باخت بیشتر از این حیث برای من تلخ بود که می دانستم استقلال از چه راهی به ما گل می زند و در نهایت هم از همان جا ضربه خوردیم و باید به حریف بابت استفاده درست از نقطه قوتش تبریک بگویم».


گالسا در پایان گفت:« ما سه موقعیت خیلی خوب به دست آوردیم که در صورت استفاده صحیح از آنها می توانستیم حداقل بازنده این مصاف نباشیم اما روز، روز بازیکنان التعاون نبود و حالا باید خودمان را برای ادامه لیگ عربستان و همچنین بازی حساس با الاهلی امارات آماده کنیم».

دیدگاه‌ها