کد خبر : 1399368 | 10 اسفند 1395 ساعت 09:17 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

بیت سعید: ای کاش آن ضربه کاشته گل می‌شد!

بیت سعید می گوید در ورزشگاه غدیر اهواز برای دیدار با لخویا منتظر تمام هواداران خوزستانی است.

به گزارش"ورزش سه"، حسن بیت سعید در بازی با الجزیره یک ضربه استثنایی و زیبا زد که به تیرک دروازه برخورد کرد و با بدشانسی گل نشد. او درباره برد روز گذشته تیمشان برابر الجزیره به خبرنگار ما گفت: جا دارد یک خسته نباشید به تمام بچه ها بگویم، باید درود بفرستیم به شرف و غیرتشان که بدون هیچ پولی و هیچ امکاناتی توانستیم در دو بازی شش امتیاز کسب کنیم. بازی سختی بود ما تیمشان را خوب آنالیز کرده بودیم و آنها را می شناختیم، توانستیم از خلا میان مدافعانشان استفاده کنیم و یک پیروزی دلچسب را کسب کنیم.

 

 

وینگر تیم استقلال خوزستان در ادامه افزود: طبیعی است هر تیمی برنده شود شرایط روحی آن بیشتر می شود، برد ما بسیار شایسته است. برابر تیم الجزیره در مسابقات آسیایی بردن در خانه حریف آسان نیست، ما مشکلات مالی خودمان را داریم، با غیرت و تعصب بازی می کنیم.

 

بیت سعید در ادامه درباره بازی بعدی برابر لخویا در اهواز افزود: انتظار داریم که به ورزشگاه بیایند و ما را برابر لخویا تنها نگذارند، امیدوارم بتوانیم با برد برابر لخویا راه صعود را هموارتر کنیم، من امیدوارم غدیر پر از تماشاچی در آن بازی ببینم. قلب های بچه ها دلیل برد ماست، بازیکنان ما با قلب و تعصب خود بازی کردند. همه دیدند که بازیکنان ما دو برابر از حد خود دویدند.

 

 


بازیکن سوسنگردی فوتبال ایران درباره ضربه کاشته اش که به تیرک خورد نیز گفت: ای کاش آن ضربه کاشته گل می شد، هنوز هم برای آن ناراحت هستم، امیدوارم که در بازی های بعد بتوانم یک کاشته زیبا بزنم و به خوزستانی ها و ایرانی ها هدیه بدهم.
وی در انتها درباره داور اردنی بازی نیز گفت: به جز آن صحنه که برای ما پنالتی نگرفت به نظر من عالی سوت زد، اگر آن پنالتی را برای ما می گرفت نمره اش بیست می شد.

دیدگاه‌ها