کد خبر : 1399371 | 10 اسفند 1395 ساعت 09:27 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

شیخ‌ویسی: همه گل می‌زنیم، همه کلین‌شیت می‌کنیم!

شیخ ویسی می گوید احتمال صعودشان با برد برابر الجزیره بسیار بالا رفته است و امیدوارند تا در بازی بعدی در اهواز بتوانند صعود را قطعی کنند.​​​​​​​

شیخ‌ویسی: همه گل می‌زنیم، همه کلین‌شیت می‌کنیم!

به گزارش"ورزش سه"، وحید شیخ ویسی البته روز نه چندان سختی در بازی با الجزیره سپری کرد اما روی یکی از موقعیت های آیلتون فوق العاده عمل کرد و مانع از فروپاشی دروازه اش شد تا اولین دروازه بانی باشد که دو کلین شیت را در لیگ قهرمانان این فصل ثبت می کند.


شیخ ویسی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازی با الجزیره و برد تیمشان گفت: بازی بسیار خوبی بود و توانستیم گل زودهنگامی بزنیم و بعد از آن منطقی بازی کردیم تا با حفظ توپ سه امتیاز را به دست بیاوریم، دست تک تک بچه ها درد نکند. همه زحمت کشیدند تا توانستیم بازی را با همان یک گل ببریم.

 

دروازه بان استقلال خوزستان در ادامه افزود: از نظر روحی بهتر از این نمی شویم، در بازی بعد نیز دوست داریم همه تماشاچیان بیایند و بتوانیم یک عیدی خوب به آنها بدهیم و بتوانیم صعودمان را تقریبا قطعی کنیم. علت برد تیم ما یکدل بودن تمام اعضای باشگاه و بازیکنان بود که توانستیم فعل خواستن را صرف کنیم.

 

وی در ادامه افزود: باتوجه به نتیجه بازی دیگر احتمال صعود بسیار رفت بالاتر و به بازی بعد و برد بعد فکر می کنیم. در امارات البته هواداران آنها تنها تیم خودشان را تشویق کردند، در یک زمین خوب توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم.

 

او درباره موقعیتی که از آیلتون گرفت و دو کلین شیتش نیز گفت: در آن صحنه خدارا شکر توانستم خوب عمل کنم و به تیمم کمک کنم، از آن صحنه نیز بسیار خوشحال هستم. از تمام بازیکنان ممنون هستم که همه با هم گل می زنیم و همه خیلی خوب دفاع می کنیم. ما از ابتدای مسابقات عهد کرده بودیم که گل نخوریم، جا دارد از خط دفاع و هافبک دفاعی های تیممان تشکر ویژه داشته باشم.

 

شیخ ویسی در انتها نیز افزود: هفته قبل یک سوتفاهم پیش آمده بود، مدیرعامل تیم زنگ زده بود و به کادرفنی تبریک گفته بود. من دیر فهمیدم و مصاحبه را انجام داده بودم.

دیدگاه‌ها