کد خبر : 1399372 | 10 اسفند 1395 ساعت 09:29 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال؛ رکورددار بازی‌های آسیایی پرسپولیس

در ترکیب تیم فعلی پرسپولیس، هیچ کس به اندازه سیدجلال حسینی سابقه بازی در آسیا را ندارد.​​​​​​​

سیدجلال؛ رکورددار بازی‌های آسیایی پرسپولیس 

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان ۳۵ ساله پرسپولیس تاکنون با چهار تیم مختلف در رقابت های آسیایی حاضر شده و از این حیث در بین سرخپوشان رکورد دار است. یک دهه قبل، او با تیم قهرمان سایپا راهی لیگ قهرمانان شد و در ۷ بازی این تیم به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت. نارنجی پوشان در آن رقابت ها موفق به صعود از مرحله گروهی شدند اما از ادامه رویاسازی باز ماندند.

 

پس از آن حسینی راهی سپاهان شد تا در تیم سپاهان فوتبالش را ادامه دهد. در سه فصلی که وی پیراهن زرد سپاهان را برتن داشت این تیم همواره در لیگ قهرمانان حاضر بود و روی هم رفته ۲۱ بازی نیز انجام داد. در فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ این رقابت ها، سیدجلال یکی از موثرترین بازیکنان سپاهان بود و نقش چشمگیری در صعود آن ها به یک چهارم نهایی داشت؛ وی در آن سال موفق به زدن یک گل نیز شد.

 

او که پیش از ورود به پرسپولیس در پنج فصل اخیر فوتبالش ۴ تجربه آسیایی داشت، ناگهان با خشکسالی روبه رو شد و ۳ فصل از این بازی ها دور ماند. پس از بازگشت از الاهلی به تیم نفت پیوست اما با این تیم موفق به صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان نشد.

 

حال دومین مرحله پرسپولیسی شدن وی با بازوبند کاپیتانی و حضور در آسیا همراه شده و وی آماده است تا ششمین فصل حضورش در این جام را با موفقیت بیشتر پشت سر بگذارد. کاپیتان تیم پرسپولیس در بازی با الوحده ۳۰امین تجربه بازی در لیگ قهرمانان را پشت سر خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها