کد خبر : 1399377 | 10 اسفند 1395 ساعت 09:41 | 27.2K بازدید | 3 دیدگاه

یزله خوزستانی در ابوظبی سوژه رسانه‌ها

برتری شیرین قهرمان ایران در مصاف دشوار با الجزیره و شادی های مخصوص بازیکنان این تیم در ابوظبی بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های حاشیه خلیج فارس داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی و شاگردانش در روزهایی که با بحران بی پولی دست و پنجه نرم می کنند شروعی توفانی در اولین تجربه آسیایی خود داشتند تا جایی که بعد از برتری مقابل الفتح عربستان این بار کاری بزرگ تر انجام دادند و با عبور از سد الجزیره امارات در خانه شوک بدی را به این تیم سرشناس و متمول در ابوظبی وارد کردند.

 

1183991


برتری استقلالی های خوزستان و نمایش دیدنی آنها برای عنکبوت های سفید بن زائد بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های این کشور و همچنین حاشیه خلیج فارس داشت تا جایی که اسپورت360 در تحلیلی جالب از این بازی نوشت:« بازیکنان استقلال حق داشتند بعد از برد الجزیره به شادی و پایکوبی مخصوص خوزستانی ها بپردازند چون با تحمیل شکست به الجزیره در خانه عملا یکی از رقبای حاضر در گروه را از کورس مدعیان صعود خارج کرده بودند».


همچنین روزنامه های مطرح امارات نیز صدرنشینی قاطعانه استقلال خوزستان در جدول گروه در میان سه تیم عربی متمول را شگفتی این گروه قلمداد کرده و نوشتند که این تیم می تواند با ادامه این روند کارهای بزرگ تری انجام دهد. استاد الدوحه قطر هم در توئیتی جالب برد خوزستانی ها در ورزشگاه بن زائد را دومین شگفتی در شب آغازین هفته دوم لیگ قهرمانان نامید.

دیدگاه‌ها