کد خبر : 1399389 | 10 اسفند 1395 ساعت 10:31 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رقیب ذوب آهن از دید AFC

بعد از تساوی شیرین برابر فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا امشب ذوبی ها باید مقابل رقیب عربستانی و سرسخت خود صف آرایی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن اصفهان امشب در حالی مقابل الاهلی عربستان به میدان می رود که حریف سعودی با برتری 2-0 برابر بنیادکار نشان داد اصلی ترین مدعی صعود از این گروه محسوب می شود. تیمی که با هدایت کریستین گروس نقشه های زیادی برای رسیدن به مراحل نهایی این فصل از رقابت های آسیایی در سر دارد.

 

1184000


کنفدراسیون فوتبال آسیا در تحلیل خود از بازی های مهم امشب در غرب قاره با اشاره به مصاف ذوب آهن با الاهلی ستاره حریف سعودی را مهاجم سوریه ای الاصل این تیم قلمداد کرد و نوشت:« مدافعان و دروازه بان ذوب آهن بعد از درخششی که در مصاف با العین در هفته اول داشتند امشب باید از یک آزمون دشوار دیگر نیز به سلامت بیرون بیایند. مهار عمر السوما گلزن اول الاهلی و ستاره شماره 9 این تیم که نشان داده از چه توانایی های بالایی در گلزنی برخوردار است».


البته سایت afc تنها رسانه ای نبود که به سوما پرداخت چون بیشتر رسانه های سعودی و حاشیه خلیج فارس نیز از این مهاجم بلندقامت به عنوان امید اول گلزنی الاهلی نام برده و مدعی شدند عمر السوما می تواند سرنوشت بازی امشب را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها