کد خبر : 1399457 | 10 اسفند 1395 ساعت 14:40 | 138.6K بازدید | 7 دیدگاه

سلام 3 گله استقلال به آسیا

90 دقیقه با منصوریان؛ از استرس تا رحمتی(گزارش تصویری)

سرمربی استقلال شب گذشته تحت فشار و استرس شدید بازی با التعاون را آغاز کرد چراکه به خوبی می‌دانست اگر در این بازی پیروز نشود شاید شانس این تیم برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان تا حد زیادی از دست برود.

90 دقیقه با منصوریان؛ از استرس تا رحمتی(گزارش تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان از آن دسته مربیانی است که هرگز نمی‌تواند کنار خط آرام بایستد و نمایش شاگردانش را تماشا کند. او مانند بازیکنان داخل زمین استرس دارد، پرافت و خیز است و البته نسبت به هر اتفاقی که در زمین بازی رخ می‌دهد واکنش‌هایی نشان می‌دهد.

 

1184069


 شاید زمانی که استقلال نتایج خوبی در لیگ‌برتر نمی‌گرفت خیلی‌ها می‌گفتند این جنب‌وجوش‌ها به بازیکنان داخل زمین استرس می‌دهد اما حالا بسیاری از هواداران استقلال عاشق همین تحرکات کنار خط هستند. منصوریان که در دورانی که در فوتبال حضور دارد کاملا نشان داده که تعصب خاصی به استقلال دارد حالا با جنب و  جوش‌هایی که کنار خط دارد همین موضوع را به هواداران تیمش نشان می‌دهد. 

 

1184075


منصوریان مربی‌ای است که بارها نشان داده پیش از اینکه تیمش به نتیجه برسد استرس زیادی را تحمل می‌کند اما حداقل این اتفاق برای او در بازی شب گذشته برابر التعاون صادق نبود چراکه 35 ثانیه برای به ثمر رسیدن گل اول آبی‌ها کافی بود. 

 

1184070


البته منصوریان بعد از اینکه استقلال از حریفش جلو افتاد بازی را با هیجانی زیاد دنبال کرد و شاید بعد از گل دوم این تیم که توسط محسن کریمی به ثمر رسید او کمی آرام و امیدوار به اولین پیروزی آسیایی استقلال فکر کرد و البته از استرسش کم شد. 

 

1184073


جالب است که بدانید بازیکنان داخل زمین بعد از گل‌هایی که به ثمر رساندند ترجیح دادند شادی خود را با سرمربی جوان تیمشان قسمت کنند که شاید مهمترین آن گل سومی بود که پادوانی به ثمر رساند و به محض اینکه موفق شد گلزنی کند، سمت منصوریان رفت و او را در آغوش گرفت. 

 

1184074


اما منصوریان که در این مدت نشان داده که چقدر برای بازیکنان بزرگتر تیمش احترام قائل است بعد از پایان بازی با التعاون دست مهدی رحمتی را گرفت و با او سمت تماشاگران ایرانی حاضر در استادیوم سلطان قابوس رفت و این پیروزی را در کنار کاپیتان تیمش جشن گرفت.

 

1184072


علیرضا منصوریان بعد از ثبت 4 پیروزی 3 گله پشت سر هم در لیگ‌برتر حالا با 3 گلی که تیمش به التعاون زد موفق شده یک نماد جدید برای هواداران تیمش دست و پا کند و البته امروز منصوریان محبوب‌ترین استقلالی حاضر در فوتبال ایران است و دیگر هواداران این تیم نگران اوضاع تیمشان نیستند.

 

1184076


عکس‌ها: رضا سعیدی‌پور

دیدگاه‌ها