کد خبر : 1399471 | 10 اسفند 1395 ساعت 15:25 | 187K بازدید | 2 دیدگاه

باورنکردنی؛

احتمال ممنوع الورود شدن مسی و نیمار به بریتانیا!

بارسلونا در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان که امسال در کاردیف ولز برگزار خواهد شد، نمی تواند از مسی و نیمار استفاده کند.

احتمال ممنوع الورود شدن مسی و نیمار به بریتانیا!

به گزارش "ورزش سه"، این ادعا امروز در مصاحبه جدید الکساندر چفرین، رئیس یوفا مطرح شد.

در واقع پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، افراد غیر بریتانیایی که دارای سابقه قضایی هستند نیز همچون مجرمین خطرناک، اجازه ورود به خاک بریتانیا را نخواهند داشت. نیمار و مسی که در اسپانیا پرونده مفتوح قضایی(در مورد تخلفات مالیاتی) دارند نیز شامل این دسته افراد می شوند.

 

 

1184089

 

چفرین در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت:« واضح است که اگر مجرمین خطرناک اجازه ورود به بریتانیا را پیدا نکنند، هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد ولی اگر بازیکنانی مثل مسی و نیمار، تنها به دلیل پرونده قضایی مفتوحشان اجازه پیدا نکنند تا برای انجام یک بازی فوتبال وارد بریتانیا شوند، آنگاه است که با مشکلی بزرگ مواجه خواهیم شد.

در این صورت باید تصمیم گیری کنیم که بازی های مهمی مثل فینال لیگ قهرمانان، باید در بریتانیا برگزار شود یا خیر. تصور کنید که مسی و نیمار نتوانند بارسلونا را در بازی فینال(در صورت صعود) همراهی کنند!

برای ما این یک مساله بزرگ است که بازیکنان بریتانیایی به راحتی بتوانند به هر کشوری که بخواهند بروند؛ ولی دیگر بازیکنان چنین حقی نداشته باشند. با قوانین اتحادیه اروپا همه چیز راحت تر بود ولی حالا با برکزیت، مشکلات اضافه تر شده اند.»

 

لازم به ذکر است که بارسا با توجه به شکست 4-0 از پاری سن ژرمن، در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار دارد ولی اگر موفق به صعود به یک چهارم نهایی و در ادامه به فینال شود، آنگاه مشکل ورود مسی و نیمار به بریتانیا، به یک معضل بزرگ تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها