کد خبر : 1399497 | 10 اسفند 1395 ساعت 17:15 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

پاسخ زیدان به انتقادات تند پیکه علیه داوران

پس از بازی ویارئال و رئال مادرید که با صحنه های بحث برانگیز داوری همراه بود، جرارد پیکه داوران را به جانبداری از رئال متهم کرد.

پاسخ زیدان به انتقادات تند پیکه علیه داوران

به گزارش "ورزش سه"، در واقع پنالتی مشکوک برای رئال بیش از دو گلی که ویارئال زد و باید مردود اعلام می شد، مورد توجه پیکه و رسانه های بارسلونا قرار گرفت.

 

رئال فردا بازی حساسی در خانه مقابل لاس پالماس پیش رو دارد.

 

 

1184111

 

 

زیدان در مورد فشردگی بازی ها گفت:« همیشه همین بوده و ما به تقویم مسابقات احترام می گذاریم. هر سه روز بازی داریم و می دانیم که هر مسابقه اهمیت خود را دارد. حال می خواهد لالیگا باشد یا لیگ قهرمانان. باید پس از هر مسابقه به سرعت ریکاوری کرد. 24 بازیکن دارم که به جز دو نفر، بقیه برای بازی فردا در دسترس هستند»

 

BBC:« اینگونه نیست که اگر مثلا بنزما آماده است، همیشه فیکس بازی خواهد کرد. این من هستم که تصمیم می گیرم. فردا یک بازی دیگر در پیش داریم و خواهیم دید چه بازیکنانی به میدان خواهند رفت. این امکان وجود دارد که BBC از ابتدا در میدان باشد.»

 

اظهارنظر تند رئیس ویارئال مبنی بر متمایل بودن داور به رئال:« وارد این مباحث نمی شوم. به بازیکنانم افتخار می کنم که هرگز وارد بحث داوری نمی شوند. آنها مثل من هرگز از داوری ها گلایه نمی کنند و تا حد مرگ کنارشان خواهم بود. ما به تمام تصمیمات داوری احترام می گذاریم و سعی می کنیم روی وظیفه خودمان در زمین تمرکز کنیم.»

 

انتقادات پیکه:« هر کسی می تواند ابراز عقیده کند و نمی توان مانعش شد؛ ولی با پیکه موافق نیستم. تمام بردهای ما نتیجه تلاش خودمان بوده، نه به خاطر اشتباهات داوری. گفتم که به بازیکنانم افتخار می کنم که هرگز وارد بحث داوری نمی شوند. رئال همیشه باشگاهی حرفه ای بوده و به فوتبال و داوران احترام گذاشته است.»

 

شوخی ایسکو و موراتا در مورد نیمکت نشینی:« عالی بود. آنها فقط شوخی می کردند و شما دیدید که وقتی برابر ویارئال وارد زمین شدند، چه انگیزه ای داشتند و چگونه روند بازی را تغییر دادند.

من 24 بازیکن خوب در اختیار دارم و انتخاب 11 نفر،سخت ترین کار ممکن است. ایسکو و موراتا می دانند که در موردشان چگونه فکر می کنم. ممکن است یک بازیکن 14 بازی ثابت بازی کند و یک بازی ذخیره بنشیند و ناراحت شود. این سخت ترین قسمت کار مربیگری است.

معتقدم همه با هم می بریم و می بازیم ولی همیشه هستند بازیکنانی که تفاوت ایجاد می کنند. بارها گفته ام و نشان داده ام که همه بازیکنان، برای من مهم هستند.»

 

دیدگاه‌ها