کد خبر : 1399504 | 10 اسفند 1395 ساعت 17:31 | 36.5K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش داور جدال جنجالی سپیدرود به حواشی؛

پاکسازی فوتبال را از زندگی این داور شروع کنید!

داوری پرحاشیه جدال استقلال اهواز و سپیدرود واکنش قاضی این دیدار را به همراه داشت.

پاکسازی فوتبال را از زندگی این داور شروع کنید!

به گزارش "ورزش سه"، وحید صالحی داور دیدار سپیدرود رشت و استقلال اهواز بود با اعلام یک پنالتی بحث‌برانگیز هجمه‌های زیادی را طی هفته‌های اخیر متحمل شده است. تصویربرداری نادرست از صحنه مورد بحث که با اعلام پنالتی و خطای هند حریف از سوی صالحی اعلام شده باعث هجمه‌هایی علیه این داور شد تا او واکنشی جالب توجه در اینستاگرامش نشان دهد:

 


"فوتبال را با اشتباهاتش، زیبا می‌بینیم؛ با پلشتی‌هایش، زشت" 


چه گفته‌هایی که نگفتنش به و چه نگفته‌هایی که گفتنش مانده‌ام در این قضای تعلیق تعلیقی میان سکوت و فریاد برزخی میان نجابت و عزت بیش از 400هزار ثانیه است که از سوت پایان بازی سپیدرود ـ استقلال اهواز می‌گذرد و چه سخت می‌گذرد این ثانیه‌ها ... مشکل از آنجا شروع شد که خطا، خطای هند بود. ای کاش خطا، از نوعی دیگر بود. چراکه هند همیشه چالش برانگیز است!!!! و اگر تصاویر هم گویا نباشد، چالش برانگیزتر، خطای هند در درون خود، عنصر معنوی «نیت عامدانه» را به همراه دارد که گاهی تصاویر، نیت پنهان بازیکن را اثبات نمی‌نمایند و تنها کسی که در ظرف مکان و زمان حضور داشته باشد، می‌تواند روح رفتار بازیکن را یقین کند. به همین خاطر است که قانونگذار درک خطا را به تشخیص داور گذاشته است. با اینکه خود را هیچگاه مصون از اشتباهات فنی نمی‌دانم اما همواره برای اشتباهات اخلاقی، دغدغه‌مندترینم و همین اندازه بدانید که اگر اراده‌ای برای پاکی فوتبال و عزمی برای مبارزه با فساد ایجاد شود، من را در صف اول این جهاد خواهید دید. 


از این رو با صدای بلند و رسا از تمامی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی، کمیته صیانت از اخلاق، حراست ورزارت ورزش و فدراسیون فوتبال، مجلس شورای اسلامی و ... تقاضا دارم و فریاد می‌زنم؛ «پاکسازی فوتبال را با تحقیق و تفحص از زندگی این کوچک داور آغاز کنید.»

دیدگاه‌ها