کد خبر : 1399515 | 10 اسفند 1395 ساعت 19:45 | 60.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس – الوحده از ورزشگاه آل نهیان

پرسپولیس موفق شد در دیدار خارج از خانه خود در استادیوم آل نهیان الوحده را شکست دهد.

پرسپولیس – الوحده از ورزشگاه آل نهیان

به گزارش"ورزش سه"، ساعت 18:20 دقیقه به وقت محلی برای گرم کردن به همراه برانکو ایوانکوویچ، مربیان و آنالیزورها وارد میدان شدند.


*اولین شعاری که از طرفداران پرسپولیس شنیده می شود، "پرسپولیس با تعصب" است.


*هواداران پرسپولیس در دوسوی جایگاه خبرنگاران و وی آی پی نشسته اند و با سروصدا به تشویق پرسپولیس مشغولند؛ در حالیکه کمتر از 30 هوادار تیم الوحده در بهترین مکان ورزشگاه حضور دارند و احتمال آرام آرام آن جایگاه پر می شود.

 

*فهرست مربوط به اطلاعات دو تیم و بازیکنان 45 دقیقه پیش از آغاز مسابقه در اختیار خبرنگاران گذاشته شد، جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آل نهیان، به مانند سکوها خالی است و تنها 3 خبرنگار بومی و 2 خبرنگار ایرانی در آن حضور دارد.

 

*در حال حاضر 4 عکاس به پوشش تصویری بازی مشغولند که هر 4 نفر از ایران به امارات سفر کرده اند.


*در جایگاه خبرنگاران حضور یک زن که در یکی از رسانه های ایرانی مشغول است؛ کاملا به چشم می آید.

 

1184121


*چمن ورزشگاه آل نهیان در شرایط کاملا مطلوبی قرار دارد و آماده پذیرایی از دیدار دو تیم است.


*پرسپولیسی ها به محض ورود به زمین به 3 دسته تقسیم شدند، سه دروازه بان در محوطه جریمه، 10 بازیکن در امتداد مسیری که با کنز ها مشخص شده و 4 بازیکن که از جوانان تیم هستند، به پاسکاری مشغولند.


*بازیکنان اصلی پرسپولیس در دو گروه 5 نفره زیر نظر مارکو مربی بدنساز به تمرینات بدنی مشغول هستند.


* تیم پرسپولیس در این دیدار دو دروازه بان ذخیره و 5 بازیکن در پست های دیگر روی نیمکت دارد و به زحمت نیمکت خود را پرکرده است. سامان نریمان جهان، شهاب کرمی، حمید طاهرخانی، محسن ربیع خواه، رضا کرملا چعب، درویش وند و رادوشوویچ روی نیمکت پرسپولیس خواهند نشست.

 

*برانکو ایوانکوویچ با کت مشکی و تیپی کاملا مرتب در کنار نیمکت ذخیره ها تمرین را زیر نظر دارد و به ابراز احساسات هواداران پاسخ می دهد.


*اینکه سکوهای ورزشگاه آل نهیان مورد تماشاگران ایرانی است، مورد تعجب خبرنگاران است و آنها بارها از تشویق های پرشور طرفداران ایرانی حاضر در ورزشگاه که حدود 1000 نفر هستند، فیلم و تصویر گرفتند.


*بازیکنان الوحده بدون آنکه توجهی را به خود جلب کنند، با گرمکن آبی و شورت ورزشی سفید با تعدادی کم تر از تیم اصلی وارد زمین شدند و زیر نظر سرمربی به گرم کردن پرداختند.


*خورخه والدیویا، سباستین تالیابو و بالاژ دژوژاک به همراه رین چانک وو 4 بازیکن خارجی ترکیب الوحده هستند در حالی که پرسپولیس بدون بازیکن خارجی دیدار را شروع خواهد کرد.


*اسماعیل مطر ستاره تیم الوحده و شماره 10 این تیم از روی نیمکت ذخیره بازی را دنبال می کند.


*مسئولان برگزاری اجازه افراشته شدن پرچم ایران را ندادند، حال آنکه پرچم امارات در دو سوی ورزشگاه به چشم می خورد.


*تیم داوری از ساعت 18:30 دقیقه به وقت محلی و 40 دقیقه قبل از آغاز بازی وارد میدان شد و به گرم کردن پرداخت.


*صدای گوش خراش تبلیغ حامیان مالی لیگ قهرمانان برای دقایقی صدای هواداران پرشور پرسپولیس را در حاشیه برد و همه منتظر پایان موسیقی و نریشن گوش خراش این تبلیغ هستند.


*شبکه بین اسپورت به طور اختصاصی حق پخش بازی های پرسپولیس را در اختیار گرفته است و به دوربین های متفرقه اجازه فیلمبرداری در اطراف زمین را نمی دهد و دوربین باشگاه پرسپولیس نیز که به ثبت حوادث بازی مشغول است در کنار جایگاه خبرنگاران مستقر است.

 

*هواداران پرسپولیس با شعارهای خود تولد سرمربی محبوبشان را تبریک گفتند و به او روحیه دادند.

 


* بازیکنان دو تیم 20 دقیقه به آغاز این دیدار با ترک چمن راهی رختکن شده تا برای بازی آماده شوند. علیرضا بیرانوند آخرین بازیکنی بود که چمن اصلی آل‌نهیان را به سمت رختکن تیمش ترک کرد.


* علیرضا بیرانوند در زمان خروج از زمین با سورپرایز هواداران ایرانی حاضر در استادیوم مواجهه شد و آنها با خواندن یک ترانه فولک لری از او استقبال کرده تا با واکنش مثبت دروازه‌بان لرستانی سرخپوشان همراه شود. 


* ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس نیز در زمان خروج از زمین به شدت مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته و از سوی آنها تشویق شد و به ابراز احساساتشان پاسخ داد.


* علی‌اکبر طاهری سرپرست سرخپوشان با حضور در استادیوم آل نهیان از جایگاه ویژه جدال پرسپولیس مقابل الوحده را به تماشا خواهد نشست.

 

* احسان علوان‌زاده و حامد آقایی دو بازیکن جوان پرسپولیس با خروج از لیست این تیم روی سکوها حاضر شده و به نظاره تلاش همبازیان خود خواهند نشست.

 

* هواداران الوحده با نزدیک شدن به زمان این دیدار با سرعت بیشتری در حال حضور در سکوها هستند و به نظر می رسد با آغاز دیدار دو تیم تعداد آنها به بیش از 1000نفر برسد.

 

* از 5 دقیقه مانده به آغاز مسابقه بلندگوی هواداران تیم الوحده آغاز به کار و آنها با تشویق تیم تا حدی فضای ورزشگاه را در دست گرفتند.

 

* هواداران تیم الوحده با باز کردن شال های زرشکی اقدام به تشویق تیمشان می کنند. تیم الوحده از گذشته با عنوان عنابی با پیراهن زرشکی شرکت می کرد که البته در بازی امروز تقریبا سفیدپوش است.


* پرسپولیسی ها در حالی وارد زمین شدند که علیرضا بیرانوند دروازه بان این تیم با لباس خوشرنگ لیمویی اکثر بازیکنان تیم را در آغوش گرفت.


* پرسپولیس در قسمت جنوبی ورزشگاه و البته در قسمت شمالی ورزشگاه حضور دارند و بازی با همین شرایط آغاز خواهد شد.


* هواداران الوحده با لباس های عربی و شعارهای یکصدا به تشویق تیمشان مشغول اند.


* همانطور که پیش بینی می شد حسین ماهینی در پست دفاع چپ و صادق محرمی در دفاع راست به میدان رفته اند.

 


* در آرایش اولیه پرسپولیس مهدی طارمی به عنوان تک مهاجم بازی می کند و وحید امیری هافبک چپ تیم خواهد بود.


* خاویره آگیره سرمربی اهل مکزیک تیم الوحده با کت و شلوار یکدست مشکی از ابتدای مسابقه به هدایت تیمش مشغول است.


* اولین خطای این مسابقه را فرشاد احمدزاده هافبک پرسپولیس در زمین حریف انجام داد.


* گلزنی وحید امیری در دقیقه سوم مسابقه هواداران ایرانی در ورزشگاه را به اوج شادی رساند. این در حالی است که با وجود کاهش شور هواداران الوحده آنها برای روحیه دادن به تیم دست از تشویق نکشیدند.

 


* طرفداران پرسپولیس بعد از گل وحید امیری با شعار واویلا واویلا خواستار گلزنی تیمشان شدند.

 

* صادق محرمی با نفوذهایی از جناح راست بارها و بارها مدافعان حریف را زیرفشار برد. او در دقیقه 7 بازی اولین اخطار بازی را روی یک فرار از میانه میدان از الوحده ای ها گرفت.


* تصمیم کمک داور دوم در دقیقه 38 که مانع از تک به تک شدن مهدی طارمی و دروازه بان الوحده شد خشم هواداران پرسپولیس را در پی داشت.


* تعداد هواداران الوحده در اواخر نیمه اول تا حدود 1500 نفر رسیده است. آنها منظم و مرتب یکسره تیمشان را تشویق می کنند و سعی دارند مقابل هواداران پرشور پرسپولیس لحظه ای کم نیاورند.


* خاویر آگیره سرمربی الوحده لحظاتی با بازیکنان پرسپولیس صحبت می کند. او پس از آنکه در اواسط نیمه اول با سروش رفیعی صحبت کرد روی یک حرکت پرس با وحید امیری درباره بازی محکمش صحبت کرد که ظاهرا از او می خواست آرام تر بازی کند.


* جایگاه وی آی پی ورزشگاه آل نهیان نیز کاملا در اختیار ایرانی هاست و طرفداران بلندپایه الوحده در وی آی پی ورزشگاه اسکان یافته اند.


* خاویر آگیره برای زیرفشار گذاشتن صادق محرمی ژوژاک بازیکن موثر خارجی خود را در اواخر نیمه اول به جناح چپ منتقل کرد.


* اولین پرتاب بیرانوندی دروازه بان پرسپولیس که پشت خط نیمه زمین فرود آمد با تشویق هواداران پرسپولیس همراه شد.

 

 

* تیم الوحده با تعویض های تهاجمی خاویر آگیره در ابتدای نیمه دوم به 2 گل رسید تا فضای ورزشگاه کاملا به سود الوحده ای ها باشد.


* با بیرون رفتن سیدجلال حسینی و حضور محسن ربیع خواه در قلب دفاع پرسپولیس ارزش یک نیمکت پرمهره را بیشتر درک می کند.


* خاویر آگیره سرمربی الوحده در دقیقه 76 خطای مدافع الوحده روی فرشاد احمدزاده اعتراض شدیدی به داور کرد که این مساله باعث حضور سروش رفیعی نزد داور و اشاره او به سرمربی الوحده برای برخورد داور شد.


* برانکو ایوانکوویچ در لحظاتی که تیم برتری خود را از دست داده بازیکنان را به حفظ تمرکز و ادامه نمایش با خونسردی تشویق می کند.


* وقت کشی بازیکنان الوحده حدود یک ربع مانده به اتمام مسابقه آغاز شده که البته طبیعی است چراکه آنها علاقمند به حفظ برتری با ارزش خود مقابل پرسپولیس هستند.


* کاپیتان الوحده در نیمه دوم بازیکنان را به پرس از جلو و بازی متعصبانه تشویق می کند و خود از جلوتر از همه این کار را انجام می دهد.


* هواداران الوحده در دقایق پایانی به تشویق منظم و پرانرژی مشغول اند. این در حالی است که هواداران ایرانی فعلا سکوت کردند تا با یک اتفاق در این مسابقه جو ورزشگاه را در دست بگیرند.

 

*با گلزنی مهدی طارمی در دقیقه 80 و انجام شادی گلزنی معروف این بازیکن هواداران ایرانی کاملا فضای ورزشگاه را در اختیار دارند.


*داور بازی در دقیقه 80 با ندید گرفتن خطای مسلم بازیکنان الوحده روی هافبک های پرسپولیس باعث اعتراض شدید نیمکت پرسپولیس شدند.


* در دقیقه 80 خطای تالیابو روی بیرانوند با واکنش این بازیکن و البته به زبان آوردن جمله ای از سوی وی همراه شد که بیرانوند و ماهینی با اعتراض به داور عقیده داشتند او باید توسط داور جریمه شود.


* داور سنگاپوری با افزایش لحظات پرتنش بازی به نظر قادر به کنترل مسابقه نیست.


* با ورود سامان نریمان جهان به جای محسن مسلمان پرسپولیس با نفرات بیشتری به سمت دروازه الوحده حمله خواهد کرد.

 

 

* در لحظه خطای احمد رشید روی وحید امیری در دقیقه 84 سرتن چوک مربی پرسپولیس به جای برانکو به داور چهارم و البته خاویر آگیره سرمربی الوحده اعتراض کرد. این صحنه با بی تفاوتی داور مواجه شد و در حالی که می توانست یک کارت زرد برای بازیکن الوحده به همراه داشته باشد.


* در دقیقه 88 بازی زمانی که بیرانوند با خطا مهاجم الوحده را سرنگون کرد، کل ورزشگاه به نشانه اخراج دروازه بان پرسپولیس روی پا بلند شد اما داور با کارت زرد گلر پرسپولیس را جریمه کرد که با توجه به قوانین جدید درست به نظر می رسید.


* حمدان الکمالی بازیکن شماره 8 الوحده در دقیقه 89 درگیری خود با بازیکنان پرسپولیس را ادامه داد که این بار با واکنش شدید سروش رفیعی مواجه شد، بازیکنی که در ابتدای نیمه اول با او درگیر شده بود.

 

* گل زیبای مهدی طارمی که منجر به برتری پرسپولیس در این مسابقه شد شرایط بازی را کاملا تغییر داد و جوی فوق العاده را در ورزشگاه حاکم کرد.

 


* بازیکنان پرسپولیس بعد از گل طارمی حلقه شادی بزرگی در گوشه زمین تشکیل دادند و بعد از بازگشت به میدان به اداره مسابقه پرداختند.


* پرسپولیسی ها در انتهای مسابقه با تشویق ایسلندی به احساسات هواداران پاسخ دادند و در دو سوی میدان اقدام به سلفی و شادی کردند.


* علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس نیز که از وی آی پی به کنار زمین آمده بود در پایان مسابقه از برانکو ایوانکوویچ تشکر کرد و البته با علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس روبوسی کرد.


* هواداران الوحده در شرایطی ورزشگاه را ترک می کنند که از نمایش تیم خود چندان هم ناراضی نبوده اند بازیکنان الوحده در پایان بازی به سمت آنها رفته و از حضورشان تشکر کردند. 


* برد پرسپولیس در ورزشگاه آل نهیان روزی بسیار خوب را برای ایرانی ها رقم زد و آنها بعد از گذشت یک ربع از پایان بازی همچنان به شادی و حرکات موزون مشغولند.

 

 

دیدگاه‌ها