کد خبر : 1399528 | 10 اسفند 1395 ساعت 18:30 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی بحث‌برانگیز العین با دبل عبدالرحمان

العین با درخشش ستاره خود و البته تصمیم عجیب داوری در لحظات پایانی به برتری رسید.

پیروزی بحث‌برانگیز العین با دبل عبدالرحمان

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی هفته دوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا بنیادکار ازبکستان از ساعت 16:30 امروز در تاشکند میزبان العین امارات بود.


بنیادکار که در مسابقه قبل 2 بر صفر از الاهلی عربستان شکست خورده بود امروز هم در لحظات ابتدایی با گل دقیقه 8 عمر عبدالرحمان غافلگیر شد اما این برتری خیلی ادامه نداشت و سرمیتان سه دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر رساند.


العین که نمی‌خواست بازنده این مسابقه باشد دوباره شکل هجومی به بازی خود داد و در دقیقه 15 توسط کایو به گل دوم دست یافت اما باز هم اماراتی‌ها نتوانستند از اندوخته خود محافظت کنند و دوستونبک خامدانوف در دقیقه 43 کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با نتیجه 2 بر 2تمام شود.


بنیادکار با استفاده از امتیاز میزبانی برای زدن گل سوم تلاش می‌کرد اما اخراج عجیب اکرم کومیلوف به دلیل دریافت دو کارت زرد در دقیقه 72 کار تیم ازبکستان را برای ادامه مسابقه سخت‌تر کرد.


العین هم که به دنبال کسب نخستین پیروزی در این دیدار بود از 10 نفره بودن بنیادکار نهایت استفاده را برد و در دقیقه 88 به یک پنالتی بحث‌برانگیز که احتمال می‌رفت خطا نباشد دست یافت تا عمر عبدالرحمان ستاره اماراتی گل برتری تیم‌اش را به راحتی بزند تا به برتری مهم خارج از خانه‌ای برسند.


اماراتی‌ها که در بازی قبل برابر ذوب‌آهن مساوی کرده بودند با این برد 4 امتیازی شدند و فعلا به صدر جدول گروه C صعود کردند و بنیادکار نیز بدون امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

دیدگاه‌ها