کد خبر : 1399659 | 11 اسفند 1395 ساعت 10:29 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه کشی جام جهانی بدون آسیایی‌ها!

مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال ساحلی که در سال 2017 در باماها برگزار می شود در حالی انجام شد که هنوز تیم های آسیایی شرکت کننده در این بازی ها مشخص نشده اند!

قرعه کشی جام جهانی بدون آسیایی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، این یکی از اتفاقات عجیب فوتبال در سال های اخیر بوده و نشان می دهد که فوتبال هنوز در آسیا به اندازه دیگر قاره ها حرفه ای نشده است!


البته به زودی بازی های مقدماتی جام جهانی در آسیا در مالزی آغاز می شود و سه نماینده آسیا در این بازی ها مشخص خواهند شد. ایران بعد از پشت سر گذاشتن سه بازی دوستانه در برابر تیم های ایتالیا – اوکراین و لهستان با آمادگی کامل به این بازی ها رفته است و به نظر می رسد کار سختی برای کسب سهمیه نداشته باشد. 


اما شب گذشته مراسم رسمی قرعه کشی در هتل آتلانتیس ناسائو شهر برگزاری مسابقات برگزار شد و به دلیل تاخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا در برگزاری مسابقات انتخابی این قاره، حضور سه تیم صرفا با عناوین تیم های اول تا سوم آسیا مشخص شده است.


گروه بندی بازی ها از این قرار است: 


گروه اول :
باهاما ، سوییس ، اکوادور ، سنگال


گروه دوم :
نیجریه ، ایتالیا ، تیم اول  آسیا ، مکزیک


گروه سوم :
تیم دوم  آسیا ، پاراگوئه ، پرتغال ، پاناما


گروه چهارم :
برزیل ، تاهیتی ، تیم سوم  آسیا ، لهستان


بر همین اساس اولین دیدار این دوره از مسابقات بین تیم های باهاما و سوییس در روز پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه 96 انجام می شود. مسابقات انتخابی جام جهانی 2017 در حوزه آسیا از 14 الی 21 اسفندماه سال جاری برگزار می شود و سه تیم برتر قاره در جایگاه های قرعه کشی خود قرار خواهند گرفت.


گفتنی است، پس از انصراف تیم ملی میانمار، روز گذشته تیم ملی ازبکستان هم از حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی در حوزه آسیا انصراف داد و در ساعت برگزاری مسابقات آسیایی تغییراتی ایجاد شد.


رقابت های جام جهانی 2017 فوتبال ساحلی از 7 الی 16 اردیبهشت ماه 96 در باهاما برگزار خواهد شد.

 

1184275

 

1184276

دیدگاه‌ها