کد خبر : 1399669 | 11 اسفند 1395 ساعت 10:50 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان صدرنشین در بین ایرانی‌ها

تیم های ایرانی در دو هفته سپری شده از لیگ قهرمانان آسیا به طور میانگین از هر بازی 1.75 امتیاز کسب کردند.

استقلال خوزستان صدرنشین در بین ایرانی‌ها 

به گزارش "ورزش سه"، از 8 بازی انجام شده و 24 امتیاز ممکن تیم های ایرانی 14 امتیاز را کسب کردند و 10 امتیاز از دست دادند که این معدل 1.75 امتیاز از هر بازی را برای تیم های ایرانی به ثبت رسانده است. 


در 8 بازی انجام شده تیم های ایرانی 4 پیروزی را ثبت کردند. 2 تساوی و 2 شکست. پیروزی در نیمی از بازی ها انجام شده و تساوی در نیمی دیگر از بازی های باقی مانده بدین معنی است که این عملکرد قابل دفاع و دست کم بهتر از سال های گذشته است و می توان این بار شاهد صعود تیم های بیشتری از ایران به مرحله گروهی بود. 


12 گل در 8 بازی و معدل گل 1.5 در هر بازی. طبیعتا این آمار خیلی آمار نگران کننده ای نیست اما به نوعی نشان از احتیاط تیم های ایرانی در بازی های ابتدایی و شاید نمایش های تدافعی دارد. طبیعتا در فوتبال تهاجمی میانگین گل زده در هر بازی بیش از عدد 2 است. میانیگن گل خورده تیم های ایرانی در دو هفته سپری شده 1 گل است. 8 گل در 8 بازی دریافت کرده ایم. 


در لیگ قهرمانان آسیا و در بین تیم های ایرانی استقلال خوزستان اول است. تیمی که به دلیل مشکلات مالی حضورش در بازی ها در هاله ای از ابهام قرار داشت اما با پیروزی در برابر تیم های الفتح عربستان و الجزیره امارات نشان داد هنوز هم پتانسیل های فصل گذشته را در وجود خود دارد و در صورت توجه بیشتر و رفع مشکلات مالی می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 
باید به این نکته اشاره داشت هر دو بازی تیم های ایرانی در هفته های آغازین در خارج از خانه بوده و متاسفانه تیم های ایرانی از امتیاز میزبانی استفاده نکرده اند. در حالی که اگر دیدار با تیم های عربستانی در ایران برگزار می شد چه بسا کارنامه بهتری از ایرانی ها به ثبت می رسید. 


در فصل پیش رو لیگ قهرمانان آسیا نتایج تیم های ایرانی بسیار حائز اهمیت است چون بر اساس تعریف جدید کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا از این پس عملکرد تیم ها بیشترین تاثیرگذاری را در تعیین سهمیه کشورها خواهد داشت.

 

1184286

دیدگاه‌ها