کد خبر : 1399670 | 11 اسفند 1395 ساعت 11:20 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

در 48ساعتی که آمده‌ام شرایط تیم بهتر شد

میثاقیان: انگیزه، فاکتور قدرت ما است

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان ابومسلم خراسان گفت: انگیزه بازیکنان ما، فاکتور اصلی قدرت ما برابر استقلال تهران خواهد بود.

میثاقیان: انگیزه، فاکتور قدرت ما است

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اعتقاد دارم در شروع کار ما، هر تیمی غیر از استقلال تهران بود، حریف سخت‌تری برای ما به شمار می‌آمد چراکه انگیزه بازیکنان ما برای بازی کردن برابر یک تیم خوب و دگرگون شده و پخش زنده آن در کل کشور یک فاکتور قدرت برای ما خواهد بود و نمی‌توانست در شروع کار در بازی دیگری به دست بیاید.


وی افزود: استقلال روزهای خوبش است و تیم دگرگون شده‌ای است که به آنها تبریک می گویم و همیشه یادتان باشد که جلوی تیم‌های بزرگ، تیم‌های شهرستانی بهتر بازی می‌کنند. البته که تمام بازی‌های ما سخت است و توکل ما به خداست. انشاالله به آزادی می‌آییم تا بازی آبرومندی انجام دهیم.


سرمربی سیاه جامگان ابومسلم خراسان در خصوص پیوستنش به این تیم و ریسک بالایی که کرده، گفت: واقعیت این است که امسال دیگر نمی‌خواستم تیمی را قبول کنم و سرکار بروم اما درخواست هواداران مشهدی و اینکه این تیم بوی ابومسلم ما را می‌دهد باعث شد تا سختی کار را فراموش کنم و با رفاقتی که با آقایان عباسی دارم، مسئولیت تیم را قبول کنم.


میثاقیان با بیان اینکه ظرف 48ساعتی که در سیاه‌جامگان حضور یافته شرایط تیم تغییراتی کرده است، ادامه داد: اینکه آقایان عباسی از جیبشان خرج می‌کنند خدا خیرشان بدهد. آنها بخشی از مشکلات تیم را با پرداخت 10درصد قراردادها حل کردند و در این دو روز تیم به لحاظ محل اقامت و غذا و ... تغییراتی کرده است که به فال نیک می‌گیرم.


وی در پاسخ به اینکه "آیا برای ماندن تیم قول داده است" گفت: نه قولی داده‌ام و نه حرفی زده‌ام. هیچ مربی‌ای در دنیا نمی‌تواند قول بدهد اما کار نشد ندارد. انشاالله امام رضا کمک کند که با این تیم بتوانیم بمانیم تا مسئولان آن برای سال آینده بتوانند بهتر سرمایه‌گذاری کنند. من هر کاری بتوانم انجام می‌دهم و خودم هم به خاطر اینکه رفاقتی وارد کار شدم، قرارداد سفید امضا کردم.


سرمربی سیاه‌جامگان بازی‌های باقیمانده پیش روی تیمش را سخت عنوان کرد و گفت: لیست ما پر است و نمی‌شود یاری کم و زیاد کرد اما کلا هشت بازی باقیمانده است که امیدوارم مثل اتفاقاتی که پارسال رخ داد ما در لیگ‌برتر بمانیم و دل مردم مشهد را شاد کنیم.


وی از تماشاگران مشهدی که در بازی با تراکتورسازی به استادیوم آمدند تقدیر کرده و گفت: من به پشتوانه حمایت‌های آنها که همیشه به من لطف داشته‌اند و امید دارم که در 4بازی خانگی ما مثل همین بازی با تراکتورسازی که 10هزار تماشاگر آمد استادیوم را پر کنند و ما هم اتفاقات خوبی را برایشان رقم بزنیم.


میثاقیان در خاتمه از زحمات خداداد عزیزی تشکر کرده و گفت: به ایشان هم خسته نباشید می‌گویم. او در این تیم خیلی اذیت شد و دستش درد نکند.

دیدگاه‌ها