کد خبر : 1399732 | 11 اسفند 1395 ساعت 14:42 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

تقویت خط آتش نیاز ذوب آهن برای صعود

تیم ذوب آهن با شکست در مقابل نماینده عربستان برای صعود به دور بعدی مسابقات به ارائه نمایش های بهتری به خصوص در فاز تهاجمی نیاز خواهد داشت.

تقویت خط آتش نیاز ذوب آهن برای صعود

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم ذوب آهن روز گذشته در شرایطی میزبانی تیم الاهلی عربستان را بر عهده داشت که حضور 7000 هزار نفره عربستانی ها در ورزشگاه سلطان قابوس، این تیم را در شرایط دشواری قرار داده بود و تیم ذوب آهن علیرغم اینکه 45 دقیقه با یک یار بیشتر نسبت به حریف عربستانی به کار خود ادامه می داد، تحت تاثیر جو ورزشگاه کاری از پیش نبرد تا شوت غیر قابل مهار السوما در دقایق پایانی فرصت بازگشت به بازی را از این تیم بگیرد و ذوب آهن با همان یک امتیاز دیدار اول برابر العین، رتبه سوم را بالاتر از بنیادکاری که هر دو بازی قبلی خود را واگذار کرده است، در اختیار بگیرد.


العین امارات روز گذشته موفق شد با نتیجه 3 بر 2 در تاشکند پیروز شود تا همانطور که از پیش نیز انتظار می رفت به عنوان مدعی اصلی صعود مطرح باشد. البته تیم العین اکنون در رتبه سوم لیگ امارات حضور دارد ولی این تیم به مدد ستاره های خود نظیر عمر عبدالرحمن نشان داده که در سطح آسیا به خوبی از تجربه های بین المللی اش سود می برد.


در حال حاضر تیم العین 4 امتیازی است و در صدر جدول قرار دارد و دو تیم الاهلی عربستان و ذوب آهن به ترتیب با 3 و 1 امتیاز شانس های بعدی صعود به شمار می روند. هنوز 4 بازی از مسابقات گروه C باقی مانده است و تیم ذوب آهن دو دیدار خانگی را نیز پیش رو دارد.


شاگردان حسینی در خط دفاعی بسیار منسجم و یکپارچه عمل می کنند، اما برای صعود به دور بعدی نیاز به تقویت بخش هجومی خود دارند تا در ادامه بتوانند با ایجاد تعادل در دو فاز تدافعی و تهاجمی به عنوان مدعی صعود مطرح شوند.

دیدگاه‌ها